27 Ноември 2025четвъртък23:16 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Д-р Десислав Тасков: Завършваме стратегията „Бранд България“, която е Триумфалната арка за туризма в България

автор:Дума

visibility 3702

„Надявам се, че скоро Законът за туроператорите ще влезе на дневен ред за обсъждане на първо четене в парламентарна зала, защото с него не защитаваме само туристическия бранш, но и потребителите.“ Това заяви председателят на Комисията по туризъм в парламента и народен представител от „БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА“ д-р Десислав Тасков от международното изложение по туризъм в Париж. Той обясни, че предстои да се съгласуват законови разпоредби с различните министерства, но основата е вече положена.

По негова покана на българския щанд присъства и посланикът на България във Франция Радка Балабанова – Рулева, което допълнително подчерта институционалната подкрепа към усилията за популяризиране на страната ни като туристическа дестинация.

„Следва да завършим стратегията „Бранд България“, която е Триумфалната арка за туризма в България“, подчерта народният представител. По думите му, както в Париж от Триумфалната арка започват всички големи булеварди, така и от стратегията „Бранд България“ ще тръгнат всички основни направления на туризма в страната – културен, балнео и СПА, планински, морски, винен, гурме, приключенски, зимен и екологичен.

Той коментира, че в същината си стратегията представлява цялостната визия за сектора, чрез която България ще демонстрира на чуждестранните туристи и пазари страната като целогодишна атракция.

„Влизането в Шенген и в еврозоната, облекчаването на визовия режим за трети страни трябва да превърнем в предимства, особено в туристическия бранш“, завърши д-р Десислав Тасков.

Брюксел с критики към бюджета за 2026 г.

автор:Дума

visibility 764

/ брой: 223

България и Китай могат да си сътрудничат в автомобилния сектор

автор:Дума

visibility 734

/ брой: 223

Спецов става единствен шеф на дружествата на "Лукойл" у нас

автор:Дума

visibility 793

/ брой: 223

Регистрацията на кладенците се отлага до 2039 г.

автор:Дума

visibility 800

/ брой: 223

ЕП прие бюджета на ЕС за 2026 г.

автор:Дума

visibility 770

/ брой: 223

Скопие залага на Коридор 10 през Сърбия

автор:Дума

visibility 814

/ брой: 223

Гарантите обсъждат новата фаза за примирието в Газа

автор:Дума

visibility 768

/ брой: 223

Нелепости

автор:Александър Симов

visibility 757

/ брой: 223

Целият ми живот мина пред очите на всички

автор:Дума

visibility 779

/ брой: 223

Войната и съдбата на човека

автор:Николай Милчев

visibility 772

/ брой: 223

Ролята на онлайн медиите за атомизиране на обществото

автор:Искра Баева

visibility 780

/ брой: 223

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ