29 Юли 2024понеделник17:35 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Миков пита Павлова защо пак зее дупка на пътя към Видин

/ брой: 70

автор:Милена Николова

visibility 1948

Защо зее пропаст на веднъж ремонтиран и още няколко пъти преправян международен път между Видин и сръбската граница, попита по време на парламентарния контрол лидерът на БСП Михаил Миков регионалната министърка Лиляна Павлова.
Миков припомни, че е задавал този въпрос два пъти на Плевнелиев беше министър, а миналата година и на Павлова. Той сподели, че министърката му обещала, че ще се направят изследвания и анализ за състоянието на съоръжението. Апропо, похарчиха се едни пари за този участък и той стана пропаст, обясни Миков резултата от последвалите ремонтни дейности. Абсурдно е да говорите за магистрали, за чудеса, за виадукти, след като на международния път има 200-метрова пропаст, каза лидерът на БСП.
Павлова призна за проблема, но обяви, че за него било виновно образувало се свлачище. Затова бил изграден обходен маршрут, т.нар. "байпас", за да може да се ползва това направление. Тя обясни, е възложен проект за трайно решаване на проблема, защото леките укрепителни действия не са дали резултат.
Миков контрира, че никакъв байпас не е правен, а в момента се използва старият път отпреди 50-60 години. "Път социалистически, но стана път на обществените поръчки, защото се наливат милиони в тези 200 метра. И кой е отговорен", попита той. Миков бе категоричен, че не са извършвани никакви укрепителни работи. "Ето така строите България, с обществени поръчки, с проучвания, с комисиони, с всякакви играчи. И хората гледат и казват - къде се намираме? Каква Европа, какви 5 лева", завърши  Миков.
 

Състоянието на "Мини Марица-изток" се влошава

автор:Дума

visibility 816

/ брой: 142

Помощи за бизнеса, ако токът поскъпне над 180 лв/МВтч.

автор:Дума

visibility 760

/ брой: 142

Депутатите искат да влезем в еврозоната от юли догодина

автор:Дума

visibility 747

/ брой: 142

Лозари и винари излизат на протест

автор:Дума

visibility 731

/ брой: 142

Киев проси ток от Словакия, на която спря руски нефт

автор:Дума

visibility 785

/ брой: 142

Ултралеви виновни за жп саботажа във Франция?

автор:Дума

visibility 759

/ брой: 142

Китай с литературен кът в Националната библиотека

автор:Таня Глухчева

visibility 721

/ брой: 142

Накратко

автор:Дума

visibility 662

/ брой: 142

Обръщение към българския народ*

visibility 756

/ брой: 142

Жалко за олимпизма

автор:Боян Бойчев

visibility 718

/ брой: 142

Горе главата – заедно няма кой да ни спре!

visibility 712

/ брой: 142

Българският сателитен синдром и Украйна

автор:Искра Баева

visibility 759

/ брой: 142

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ