Хитови предавания превземат Discovery
Рекламно време за женския канал TLC ще се предлага от 1 април
/ брой: 58
Невероятна смесица от нови и хитови предавания са подготвили от екипа на "Дискавъри нетуъркс", обяви на специална среща с медиите Александра Тиганас, програмен директор на компанията за Югоизточна Европа. От оцеляване до популярна наука по Discovery Channel и от сватби до готвене и ходене на срещи по TLC, както и актуални сезони на вече добре познати поредици, плюс изцяло нови предложения ще превземат канала. Убедена съм, че българските ни зрители ще бъдат очаровани от новите ни предложения, сподели още Александра Тиганас.
Програмата на Discovery включва завръщането на хитови предавания като "Мръсна работа", "Ловци на митове" и "Оцеляване на предела". Успоредно с това в българския ефир ще се излъчат напълно нови поредици, посветени на инженерството, риболова и тактиките за оцеляване. Сред ключовите заглавия са "На лов за риба меч", "Разрешително за копане", "Мощните кораби", "Измъкни се жив" и "Пивовари".
От медийната компания анонсираха и обявяването от 1 април на продажба на рекламно време по TLC. "Това е канал, който по уникален начин представя живота на жените между 25- и 49-годишна възраст. TLC обхваща всяка от ролите, които модерните дами изпълняват във всекидневието си. Каналът е забавен и вдъхновяващ и ние вярваме, че заема все още свободната ниша на пазара в България", коментира Аманда Търнбал, директор "Рекламни продажби" на "Дискавъри нетуъркс".
През следващите месеци по развлекателния канал, насочен към женската аудитория, ще бъдат излъчени няколко международно признати хитови поредици. Тяхното съдържание ще отговаря на интересите на модерната дама и нейното сложно, забързано и многопластово всекидневие. Сред ключовите премиери по TLC ще са "Най-добрият ресторант на Рамзи", "Тотална промяна", както и новите сезони на "Четири сватби", "Срещи на сляпо" и "Кралят на тортите".