17 Октомври 2024четвъртък05:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Държава на авариен режим

/ брой: 113

автор:Наталия Гергова

visibility 2820

Колони от тежкотоварни и леки автомобили се извиват от няколко дни ту на един, ту на друг гранично-пропускателен пункт. Защото митниците сменяли софтуера си. В най-активното време на деня - от 10 до 14 часа. Вчера пък митниците в цялата страна работеха "по аварийна процедура" с хартиени формуляри пак по същата причина и пак в най-активното време - от 10 до 14 часа. Защо не го правят през нощта например, когато напливът за митнически документи ще е в пъти по-малък, отколкото през деня? По света тези неща се правят през нощта, за да се намали максимално негативният ефект върху клиентите.
Ние обаче явно нямаме нищо общо със света. В случая митниците минаха на авариен режим през деня най-вероятно за да е по-удобно за фирмата, която инсталира софтуера. Що да работят хората нощем? Много важно, че гражданите - наши и чужди, ще висят по опашки и ще псуват.
Същото е и с топлофикациите, и с ВиК. Уж имат дежурни екипи, ама тия екипи не отстраняват авариите през нощта, та на сутринта хората даже да не разберат, че е имало авария, ами чакат да съмне, да си изядат баничката, да си изпият кафето и чак тогава започват да копат. По това време гражданите минават на авариен режим.
Така е и с ремонта на улиците. Поне в София. За улеснение на фирмите всички улици се ремонтират накуп, в най-натовареното време на деня, та максимално да затруднят софиянци и гостите на столицата. И пак сме на авариен режим.
Да не говорим за прословутото метро. То също се строи така, че да е лесно за фирмите. По тази причина не минава през жилищните комплекси, а покрай тях, и хората извървяват километри от дома си до станциите и обратно. Пак аварийно, защото заради метрото им спряха автобусите.
Ей затова все повече хора аварийно ще минат първо през митниците, после през граничната бразда и - дим да ги няма.

Еврото ни трябва, колкото тумор в мозъка

автор:Дума

visibility 805

/ брой: 197

Световният дълг е на път да надхвърли 100 трлн. долара

автор:Дума

visibility 643

/ брой: 197

БДЖ планира повече връзки между Северна и Южна България

автор:Дума

visibility 712

/ брой: 197

ЕК с нови правила за мигрантите

автор:Дума

visibility 700

/ брой: 197

Ескалира напрежението между Сеул и Пхенян

автор:Дума

visibility 704

/ брой: 197

Дипломатическа война между Индия и Канада

автор:Дума

visibility 799

/ брой: 197

Накратко

автор:Дума

visibility 994

/ брой: 197

Да се ядосаме!

автор:Юлия Кулинска

visibility 833

/ брой: 197

Знаем проблемите, имаме експертите и решенията

автор:Дума

visibility 743

/ брой: 197

Аз съм десницата на левицата!

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 197

Опит пореден

автор:Евгени Гаврилов

visibility 835

/ брой: 197

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ