16 Октомври 2024сряда18:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Финалът на магистрала "Струма" пак се отлага

/ брой: 61

автор:Дума

visibility 1271

Агенция "Пътна инфраструктура" обяви обществена поръчка за "предварително инвестиционно проучване и проектиране на трасето на магистрала "Струма" в посока София – Кулата извън Кресненското дефиле. Това на практика е нова промяна в плановете, което означава и ново забавяне на изграждането на най-проблематичната част от АМ "Струма". Последният спряган вариант предвиждаше магистралното платно в посока Гърция да следва сегашното шосе Е-79, прекосяващо град Кресна, а трасето към София да бъде изнесено на склоновете на изток от дефилето.:
Новата поръчка на АПИ предвижда и в двете посоки "Струма" да се "качи" над Кресненския пролом. Това е в унисон с исканията на "зелените", които от самото начало настояват уникалната природа на дефилето да бъде опазена от тежко строителство и от интензивния трафик. Именно затова навремето се обсъждаше вариант с изграждането на близо 16-километров тунел гигант. Той обаче бе отхвърлен като прекалено скъп и рисков заради свлачища и възможни земетресения.
Точно преди месец България получи разрешение от Брюксел за проектиране и строителство на платното от магистрала "Струма" от Кулата към София, което да минава източно от Кресненското дефиле. Това ще даде възможност да започне работата по последния участък на магистралата между Крупник и Кресна, съобщи регионалното министерство тогава, като ще се работи и за ново трасе извън дефилето в посока София - Кулата.

Партиите, купуващи гласове, да не участват в избори

автор:Дума

visibility 641

/ брой: 197

Една справедлива и правова България е възможна

автор:Дума

visibility 686

/ брой: 197

Увеличават се жените на ръководни позиции

автор:Дума

visibility 609

/ брой: 197

Еврото ни трябва, колкото тумор в мозъка

автор:Дума

visibility 679

/ брой: 197

Световният дълг е на път да надхвърли 100 трлн. долара

автор:Дума

visibility 592

/ брой: 197

БДЖ планира повече връзки между Северна и Южна България

автор:Дума

visibility 650

/ брой: 197

ЕК с нови правила за мигрантите

автор:Дума

visibility 626

/ брой: 197

Ескалира напрежението между Сеул и Пхенян

автор:Дума

visibility 630

/ брой: 197

Дипломатическа война между Индия и Канада

автор:Дума

visibility 683

/ брой: 197

Накратко

автор:Дума

visibility 849

/ брой: 197

Да се ядосаме!

автор:Юлия Кулинска

visibility 759

/ брой: 197

Знаем проблемите, имаме експертите и решенията

автор:Дума

visibility 644

/ брой: 197

Аз съм десницата на левицата!

автор:Дума

visibility 655

/ брой: 197

Опит пореден

автор:Евгени Гаврилов

visibility 699

/ брой: 197

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ