02 Септември 2024понеделник11:51 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Дано не е късно

/ брой: 88

автор:Мая Йовановска

visibility 5863

Изглежда и НКЖИ (държавната компания, която отговаря за железния път) върви по пътя на БДЖ. Синдикатите в дружеството поискаха оставката на ръководството и го нарекоха некомпетентно. Определиха действията му като неадекватни. Ръководството нямало никакво желание да види проблемите в бранша и намерение да ги решава. Железничарите определят управлението на компанията като непрофесионалното и най-лошото - създавали се условия и предпоставки за влошаване и застрашаване безопасността на превозите.
Как да е иначе, след като един от основните проблеми в милата ни родина продължават да са калинките. Послушните бръмбари, които биват намествани по ръководни позиции, верни на господарите си.
Макар че всяко поредно правителство в последните години обявяваше железопътния транспорт за приоритет и обещаваше да спаси железницата, положението става все по-лошо. Реално сме свидетели на пълна абдикация на властта от БДЖ. Липса на влакове, на резервни части, стари и мръсни вагони, най-малко пътници от 50 години насам, най-много закъснения, недостатъчно персонал, лоши условия на труд...
В началото на миналата година имаше призив да се спаси железницата, защото след 3 или 6 месеца вече ще е късно. От тогава нищо, ама нищо съществено не е свършено. Дано вече не е късно!

БСП изключи Корнелия Нинова

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

България има нужда от алтернатива на десните бюджети на ГЕРБ

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

Електронните рецепти може да се изпълняват и частично

автор:Аида Ованес

visibility 0

/ брой: 167

Националният съвет изключи Корнелия Нинова и още трима от БСП

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

С 12% поскъпнаха жилищата в София само за 6 месеца

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

От Витоша се лови и таксува роуминг със Сърбия

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

Летището в Пловдив отново е изцяло собственост на държавата

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

България е първа в ЕС по ръст на купени нови коли

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

Войната в Газа върви с акция за ваксиниране

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

Засилено присъствие на КФОР в Митровица

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

Белград успокоява Москва за "рафалите"

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

Накратко

автор:Дума

visibility 1

/ брой: 167

Широко затворени очи

автор:Мая Йовановска

visibility 0

/ брой: 167

Защитете децата!

автор:Боян Бойчев

visibility 0

/ брой: 167

Пчеларският сектор е поставен на колене

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 167

1 кг хубав мед струва колкото килограм домашно масло

visibility 0

/ брой: 167

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ