08 Ноември 2024петък10:09 ч.

ВРЕМЕТО:

В петък времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°. В петък времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°.

Позиция

Лого на безсилието

/ брой: 89

автор:Светлана Велева

visibility 2663

Новият конкурс за туристическо лого на България отново разбуни духовете. До финал достигнаха седем визии от 183 предложения. Финалистите отново станаха обект на недоволство.
Конкурсът бе обявен през февруари с аргумента, че старото лого - "салата с яйце на очи", не се приема от обществото. Министър Николина Ангелкова се зарече, че то няма да струва нищо на държавата. Щяло да има само награда за победителя от 10 хил. лв. Е, това не е нищо, това е реалната цена на такава поръчка.
Защо беше нужно да се дават 1,6 млн. лв. за предишното лого? И то за имитация на логото на Киргизстан, направено от 19-годишен за 500 евро. Уж фирмата изпълнител щеше да връща някакви пари, но това така и не стана.
Лого-поредицата показва единствено безсилие. За последните 10 години България има повече визуални концепции за туризма, отколкото Apple от създаването си. Няма как туристите да ни запомнят и свързват с конкретно послание, ако постоянно сменяме слогана и визуалната концепция на рекламата на туризма. Това обезсмисля идеята за създаване на бранд (марка) на туризма в България.
Всеки нов министър с идването си прави конкурс за лого. И ако се съди по резултата, той не цели подобряване на качеството. Оказва се удобен вариант за източване към "свои" най-вероятно на няколкостотин хиляди до милион и половина, "подарявани" често за кавър на чуждо лого. Поне до скандала с последното лого. То стана обект на присмех в социалните мрежи, а от Съюза на българските художници го разнищиха.
В новия конкурс изборът се прави от 9-членно жури - доказани имена в изобразителното изкуство, повечето експерти по графичен дизайн от НХА. Всъщност това е недалновидно, защото не се избира графика или рисунка, а послание. А за него трябва да се произнесат най-вече специалистите по реклама и маркетинг. Пак недомислици Ангелкови. Затова резултатите и реакциите са показателни.

"ЛУКойл" продава "Нефтохим" на катарско-британски консорциум

автор:Дума

visibility 808

/ брой: 213

Продажбите на злато у нас са се увеличили с 64%

автор:Дума

visibility 813

/ брой: 213

Над 320 млн. лв. дължи държавата на граждани и фирми

автор:Дума

visibility 711

/ брой: 213

Общини получиха 107 млн. лв. за улично осветление

автор:Дума

visibility 784

/ брой: 213

Доналд Тръмп се завръща в Белия дом

автор:Дума

visibility 850

/ брой: 213

Доналд Тръмп спечели президентските избори

автор:Дума

visibility 838

/ брой: 213

Поздравленията заваляха, Путин се въздържа

автор:Дума

visibility 812

/ брой: 213

Републиканците завладяха Сената

автор:Дума

visibility 731

/ брой: 213

Президент на мира?

автор:Юри Михалков

visibility 789

/ брой: 213

Академик по избори

автор:Александър Симов

visibility 795

/ брой: 213

Хем боли, хем сърби

автор:Мая Йовановска

visibility 729

/ брой: 213

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 714

/ брой: 213

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ