12 Септември 2024четвъртък08:41 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Връщат бутоните в колите

/ брой: 49

автор:Дума

visibility 422

Безопасността на автомобилите в Европа ще се оценява по броя на бутоните в купето. Асоциацията Euro NCAP, която прави краш тестовете, подготвя нов протокол за оценка, който ще включва задължителното наличие на физически контрол. Всеки автомобил ще трябва да има минимум бутони и лостчета за аварийни светлини, мигачите, клаксон, за чистачките и повикване на спешна помощ. Без тях няма да е възможно да се постигне най-висок рейтинг на безопасност и производителите ще трябва да се върнат към традиционните превключватели.
Асоциацията Euro NCAP ще представи нов протокол за оценка на безопасността на превозните средства през януари 2026 г., един от ключовите моменти в който ще бъде наличието на бутони за физически контрол. Манията по дисплеите отдавна е основен проблем в индустрията. Шофьорите често трябва да откъснат очи от пътя, докато търсят желания елемент от менюто, но въпреки това производителите продължават да използват сензорни панели, защото са евтини
Екраните също така правят интериора по-шик и в Китай броят на дисплеите е по-важен от мощността или динамиката на самата кола. Директорът по развитие на Euro NCAP Матю Ейвъри казва, че в бъдеще, за да постигнат най-висок рейтинг, компаниите ще трябва да запазят физическия контрол поне на основните функции.

България изпревари Полша в търговията с Китай

автор:Таня Глухчева

visibility 583

/ брой: 173

Искаме пари от резерва на ЕС заради сушата и пожарите

автор:Дума

visibility 586

/ брой: 173

Шенген по въздух и вода удари визите за туристи

автор:Дума

visibility 578

/ брой: 173

Спад в заводското производство за 19-и пореден месец

автор:Дума

visibility 509

/ брой: 173

Война на дронове между Русия и Украйна

автор:Дума

visibility 592

/ брой: 173

Германия върна граничния контрол

автор:Дума

visibility 632

/ брой: 173

Висши военни в САЩ подкрепиха Харис

автор:Дума

visibility 594

/ брой: 173

Накратко

автор:Дума

visibility 1686

/ брой: 173

Левица към бъдещето

автор:Александър Симов

visibility 972

/ брой: 173

По пътя на просветата

автор:Барбара Пейчинова

visibility 882

/ брой: 173

Лоша диагноза

автор:Мая Йовановска

visibility 1328

/ брой: 173

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ