17 Октомври 2024четвъртък08:22 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Босът на "Форд": САЩ не може да се конкурира с Китай при електромобилите

/ брой: 117

автор:Дума

visibility 351

САЩ не са готови да се изправят срещу Китай в битката за пазара на електромобили. Признанието е на не кого да е, а на изпълнителният председател на "Форд" Бил Форд. Правнукът на Хенри Форд беше категоричен пред CNN, че китайските електрически возила ще се опитат да завземат и американския пазар.

Китай е безспорен лидер във внедряването на автомобили с алтернативно задвижване. По-опростената базова конструкция на електромобилите, която освен това не е нужно да почива на дългогодишно традиционно ноу-хау, дава възможност и на производители с по-малък опит да разработват успешни модели и именно така компаниите от комунистическата страна печелят пазарен дял.

Помага и очевидно преследваната от Пекин стратегия на намаляване на зависимостта от изкопаемите горива. КНР е с глобални амбиции, а по отношение на бензин, дизел и газ трябва да разчита изцяло на внос - това е очевидно слабо място.

Така марки като BYD овладяха вътрешния пазар и нищо не ги спира да атакуват и чужбина с традиционната за китайската продукция комбинация от висока технология и ниска цена.

"Те се развиха много бързо и в голям мащаб. Вече изнасят продукцията си - не са тук, но ще дойдат в някакъв момент и ще трябва да бъдем готови за тях. Подготвяме се", заяви Бил Форд.

Преди месец и изпълнителният директор на компанията Джим Фарли заяви пред медиите, че китайските EV марки са най-големият им конкурент, а не, например GM или Toyota. По думите му компании като неговата имат две възможности, за да се преборят - да свалят цените или да създадат много ясно разпознаваем бранд.

През февруари Форд обяви, че планира да инвестира 3,5 млрд. долара в нов завод за батерии в Мичиган. Той обаче ще използва китайска технология и това стана повод някои републикански политици да призоват за разследване на сделката.

Според Бил Форд обаче това е начинът инженерите да надградят способностите си: "Заводът е изцяло собственост на "Форд". Там ще работят наши служители и всичко, което правим, е да лицензираме технологията".

money.bg

Еврото ни трябва, колкото тумор в мозъка

автор:Дума

visibility 805

/ брой: 197

Световният дълг е на път да надхвърли 100 трлн. долара

автор:Дума

visibility 643

/ брой: 197

БДЖ планира повече връзки между Северна и Южна България

автор:Дума

visibility 712

/ брой: 197

ЕК с нови правила за мигрантите

автор:Дума

visibility 700

/ брой: 197

Ескалира напрежението между Сеул и Пхенян

автор:Дума

visibility 704

/ брой: 197

Дипломатическа война между Индия и Канада

автор:Дума

visibility 799

/ брой: 197

Накратко

автор:Дума

visibility 994

/ брой: 197

Да се ядосаме!

автор:Юлия Кулинска

visibility 833

/ брой: 197

Знаем проблемите, имаме експертите и решенията

автор:Дума

visibility 743

/ брой: 197

Аз съм десницата на левицата!

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 197

Опит пореден

автор:Евгени Гаврилов

visibility 835

/ брой: 197

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ