17 Октомври 2024четвъртък00:23 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Според изследване

Българинът е консервативен потребител

/ брой: 147

автор:Дума

visibility 2169

36,3% от 3-членните български домакинствa харчат месечно за хранителни продукти до 300 лева. Това показва 2-годишно маркетингово изследване за потребителските предпочитания и нагласи, изготвено от "e-training.bg", предаде econ.bg. Анализът включва в себе си 2 по-малки проучвания, направени в София и 6 големи града на страната. Включена е и отделна теоретична част за методологията и критериите, по които е изготвен анализът. В столицата са анкетирани над 1300 души, а в страната - 600 души. Софиянци са анкетирани на изхода на магазини от веригите хипермаркети, а хората в страната - по домовете. Зададени са им по 18 въпроса.
64,6% от анкетираните софиянци са заявили, че предпочитат основно да пазаруват във веригите супермаркети като "Билла" и "Метро". 80% от  потребителите в цялата страна са заявили, че предварително са планирали покупките. Импулсивните покупки са малък процент. Според авторите на изследването резултатите от тази част дават основание да се заключи, че българинът е консервативен потребител.
На въпроса по какви критерии избирате търговските вериги, отговорите показват, че за анкетираните определящи са качеството на стоките, цените, местоположението, разнообразието, възможността за самообслужване. Интересен факт от проучването показва, че анкетираните потребители  не правят разлика между супермаркет, хипермаркет, дискаунт или верига от супермаркет.

Еврото ни трябва, колкото тумор в мозъка

автор:Дума

visibility 805

/ брой: 197

Световният дълг е на път да надхвърли 100 трлн. долара

автор:Дума

visibility 643

/ брой: 197

БДЖ планира повече връзки между Северна и Южна България

автор:Дума

visibility 712

/ брой: 197

ЕК с нови правила за мигрантите

автор:Дума

visibility 700

/ брой: 197

Ескалира напрежението между Сеул и Пхенян

автор:Дума

visibility 704

/ брой: 197

Дипломатическа война между Индия и Канада

автор:Дума

visibility 799

/ брой: 197

Накратко

автор:Дума

visibility 994

/ брой: 197

Да се ядосаме!

автор:Юлия Кулинска

visibility 833

/ брой: 197

Знаем проблемите, имаме експертите и решенията

автор:Дума

visibility 743

/ брой: 197

Аз съм десницата на левицата!

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 197

Опит пореден

автор:Евгени Гаврилов

visibility 835

/ брой: 197

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ