06 Ноември 2024сряда14:34 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Дунав мост 2 ще е готов в края на 2011-а

/ брой: 126

автор:Дума

visibility 6318

Най-вероятно Дунав мост 2 ще готов декември 2011 година. До момента на обекта са приключени към 50 процента от дейностите на мостовото съоръжение и около 35 на сто от изграждането на инфраструктурата, каза вчера инж. Алберто Бергара, мениджър на проекта Дунав мост 2 при Видин- Калафат от испанската фирма FCC, изпълнител на строителните дейности, цитиран от БТА. Бергара уточни, че в момента се изпълнява плочата в неплавателния канал от река Дунав. Първият участък - от общо девет, вече е изпълнен. Готови са елементите за изграждането на още три и половина участъка от бъдещия мост, посочи експертът. Приблизително 500 са наетите на обекта работници, като 80 на сто от тях са българи.
Основният проблем при изграждането на Дунав мост 2 и инфраструктурата към него е осигуряването на земни маси - около 1 млн.куб.м за изграждане на насипите за всички подходи към моста и инфраструктурните обекти към него, каза мениджърът. Затова FCC и Министерството на транспорта и информационните технологии са се договорили за намирането на бързо решение в рамките на два месеца, отбеляза той.
Във връзка с изграждането на прилежащата към моста инфраструктура - жп линия и връзка на съществуващия път с новия мост, инж. Алберто Бергара съобщи, че в момента се подменят коловози на съществуващата жп линия, изграждат се пътническа и товарна гара и седем нови надлеза - железопътен и пътнически.  Работата на FCC приключва до устоя, на който ще се опре плочата на новото транспортното съоръжение в Румъния. Строителните дейности и прилежащата инфраструктура на румънска територия не са ангажимент на испанския строителен концерн.

Задава се тотална водна криза

автор:Дума

visibility 543

/ брой: 212

КЗП подхваща фирмите за бързи кредити

автор:Дума

visibility 507

/ брой: 212

БДЖ обещава да не закрива линии

автор:Дума

visibility 501

/ брой: 212

Президентският вот в САЩ започна без победител

автор:Дума

visibility 489

/ брой: 212

Скопие злобее срещу българската памет

автор:Дума

visibility 500

/ брой: 212

Кипър дава 1000 евро помощ за първо дете

автор:Дума

visibility 439

/ брой: 212

Истинската червена линия

автор:Александър Симов

visibility 421

/ брой: 212

Инвестиция в бъдещи визионери

visibility 458

/ брой: 212

Америка се готви за бунтове и анархия след изборите

visibility 571

/ брой: 212

Слугинаж

автор:Евгени Гаврилов

visibility 430

/ брой: 212

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ