18 Ноември 2024понеделник23:32 ч.

Анулирани круизи на българи, резервирали от US туроператори

/ брой: 155

автор:Дума

visibility 1643

През последната година и особено сега, в началото на активния летен туристически сезон, в Българското круиз общество зачестиха обажданията от български клиенти, търсещи съдействието заради проблеми с американски туроператори, от които те са закупили своите круиз ваканции чрез интернет и са платили със своите кредитни карти. Това алармираха вчера от Българското круиз общество.
Според организацията основните проблеми са два. Единият е отказ на документи за пътуване при платен круиз. Круиз линиите отказват да издадат документи за достъп до борда на кораба на клиенти, които не са американски или канадски граждани, които са закупили своя круиз чрез американски или канадски туроператор и са го заплатили с кредитна карта, която не е от американска или канадска банка. По този начин клиентите от България не се допускат до борда на кораба. Вторият проблем е, че он-лайн покупките от американски туроператори не гарантират защита на потребителските права на клиентите от България и има сериозен риск по сигурността на плащанията и връщане на сумите.
Някои американски туроператори закупуват предварително големи обеми каюти и ги предлагат чрез интернет на цени, които могат да бъдат около 5% по-ниски от тези в Европа. За да предотвратят потенциални загуби и спад на приходите си обаче, круиз линиите забраняват на американските туроператори да приемат резервации от Европа или от други страни. За тази практика обаче клиентите в България са все още неинформирани и съществува опасност да бъдат привлечени от цена, която в някои случаи може да бъде само с около 5% по-ниска. Практиката показва, че при подобни случаи рискът от провал на круиза е сериозен, а клиентите могат да загубят и парите си. В много от случаите се оказва, че на сайтовете на американските туроператори има публикувани телефонни номера, които са на съвсем отделни, външни компании, обслужващи телефонните обаждания на туроператора. Дори клиенти, владеещи много добър английски език, се налага да говорят по 20-30 минути с автоматични телефонни секретари или са прехвърляни през няколко служителя, докато стигнат до правилния отдел на туроператора. Един потенциален клиент за круиз ваканция посещава средно 22 интернет сайта.

Инспекторатът на МС иска наказания в Министерството на културата

автор:Дума

visibility 475

/ брой: 220

4 щама на грипа тази година

автор:Дума

visibility 382

/ брой: 220

3 януари ще бъде учебен ден в София

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 220

Експерти алармират за криза с тока през зимата

автор:Дума

visibility 410

/ брой: 220

Инфлацията рязко се ускорява през миналия месец

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 220

Застраховката на такситата поскъпва заради честите инциденти

автор:Дума

visibility 403

/ брой: 220

Еврокомисията повиши очакванията си за българската икономика

автор:Дума

visibility 406

/ брой: 220

Стреляха по резиденция на Бенямин Нетаняху

автор:Дума

visibility 418

/ брой: 220

Тръмп гласи високи мита за Евросъюза

автор:Дума

visibility 395

/ брой: 220

Гръцката полиция на крак заради демонстрации

автор:Дума

visibility 361

/ брой: 220

Ново ниво

автор:Ина Михайлова

visibility 1145

/ брой: 220

Това не са услуги

visibility 416

/ брой: 220

Иска ли Зеленски мир

автор:Юри Михалков

visibility 404

/ брой: 220

За лъжите и истините, свързани с „Гунди – легенда за любовта“

visibility 447

/ брой: 220

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ