18 Ноември 2024понеделник20:02 ч.

Снимка Софийска филхармония

Петолиния

Рейчъл Уилис-Сьоренсен се присъединява към Йонас Кауфман за оперната гала със Софийската филхармония

/ брой: 80

автор:Дума

visibility 5146

Американското сопрано Рейчъл Уилис-Сьоренсен ще партнира на Йонас Кауфман на 12 май в зала 1 на НДК, където заедно със Софийската филхармония ще представят пищна оперна гала, научи ДУМА от Кремена Николова-Флор, реклама и връзки с медиите на Софийската филхармония.
Победителка на "Опералия 2014", когато печели освен голямата награда и наградите за сарсуела и "Бригит Нилсон", Рейчъл Уилис-Сьоренсен е едно от най-уважаваните сопрани на днешно време и любима партньорка на Йонас Кауфман. "Le Monde" пише с възхищение за нея: "...американското сопрано без съмнение притежава един от най-впечатляващите гласове в света на операта. Тембърът, с мраморна красота, е поразителен, а проекцията - толкова земна..."
Оттогава кариерата й е свързана с изпълнение на водещи роли в Операта на Сан Франциско, Баварската държавна опера, Лиричната опера в Чикаго, Фестивала в Глайндборн, Дойче опер Берлин, Опернхаус в Цюрих, Метрополитън опера, Виенската щатсопера и Академия "Санта Чечилия". През 2021 г. Рейчъл подписва договор за няколко записа със "Sony Classical". Дебютният й албум е издаден на 8 април 2022 г., а вторият й компактдиск - "Щраус: Четири последни песни", излиза на 10 март 2023 г.
През настоящия сезон 2023/2024 г. тя се завърна в Гран театр дьо Женев, за да изпълни ролята на Елизабет в "Дон Карлос", с която дебютира в Чикаго миналата година. Този сезон тя изпълнява две роли в две Вердиеви опери във Виенската Щатсопера; първата е завръщане в ролята на Дездемона ("Отело"), последвана от Елена ("Сицилианска вечерня"). През зимата тя прави и първия си дебют за сезона в ролята на Антония ("Хофманови разкази") в Националната опера в Париж, което е и дебют за нея. Изпълнява ролите на Елза ("Лоенгрин") и Дездемона ("Отело") в Баварската Щатсопера и дебютира в Хонконг в "Ариадна на Наксос" в рамките на 52-рото издание на Hong Kong Arts с Баварската държавна опера. През пролетта тя се завръща в Лос Анджелиската опера като Виолета в "Травиата". След това се появява отново в операта в Санта Фе, за да изпълни ролята на Маршалката в "Кавалерът на розата" на Щраус.
На концертната сцена изпълнява Осма симфония на Малер в Баварската Щатсопера и Девета симфония на Бетовен във Виенската Концертхаус, ще има дебютен рецитал в Карнеги хол през април. Г-жа Уилис-Сьоренсен също така изпълнява Четирите последни песни на Р. Щраус със Симфоничния оркестър на Хюстън като част от техния Щраусов фестивал.

Инспекторатът на МС иска наказания в Министерството на културата

автор:Дума

visibility 475

/ брой: 220

4 щама на грипа тази година

автор:Дума

visibility 382

/ брой: 220

3 януари ще бъде учебен ден в София

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 220

Експерти алармират за криза с тока през зимата

автор:Дума

visibility 410

/ брой: 220

Инфлацията рязко се ускорява през миналия месец

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 220

Застраховката на такситата поскъпва заради честите инциденти

автор:Дума

visibility 403

/ брой: 220

Еврокомисията повиши очакванията си за българската икономика

автор:Дума

visibility 406

/ брой: 220

Стреляха по резиденция на Бенямин Нетаняху

автор:Дума

visibility 418

/ брой: 220

Тръмп гласи високи мита за Евросъюза

автор:Дума

visibility 395

/ брой: 220

Гръцката полиция на крак заради демонстрации

автор:Дума

visibility 361

/ брой: 220

Ново ниво

автор:Ина Михайлова

visibility 1145

/ брой: 220

Това не са услуги

visibility 416

/ брой: 220

Иска ли Зеленски мир

автор:Юри Михалков

visibility 404

/ брой: 220

За лъжите и истините, свързани с „Гунди – легенда за любовта“

visibility 447

/ брой: 220

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ