18 Октомври 2024петък16:23 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

"Загриженият" за София ГЕРБ

/ брой: 219

автор:Георги Кадиев

visibility 3353

Предложението на Столичната община Центърът за градска мобилност да вземе кредит до 50 млн. лв., от които 25 - за покриване на задълженията към транспортните оператори, а другите 25 - за строителството на спирки и доизграждане на системата за електронно таксуване в автобусите и в метрото, показва пълна безпомощност и хаос в транспорта. Общината е направила грешен бюджет и няма идеи как да се справи с това и всъщност единственото, което прави, е краткосрочни планове без визия какво следва, след като се изразходи този заем.
Kметът на София и нейните заместници не са в състояние да овладеят нарастващите дефицити и проблеми на градския транспорт. Наливането на пари от заеми в нереформираната система на градския транспорт задълбочава проблемите в сектора. Общината е притисната в ъгъла, ако не получи този кредит, по две причини:
- първо, спиране на заплатите на служителите в Столичния транспорт
- второ, спиране на плащанията към фирмите, което води до съкращаване на линиите и пак е в ущърб на софиянци.
След 6 месеца, когато свършат парите от заема, това ще се отрази върху цената на билета и тя ще стигне 2,3 или 5 лв., както обсъждаха колегите. Няма оздравителна програма и се оказва, че Столичният транспорт сега е по-губещ от "Топлофикация-София".
ГЕРБ нямат никаква визия как ще излезем от проблема, а това рефлектира върху софиянци. Хората два пъти плащат за градския транспорт: един път с билета и втори път чрез плащането на данъци.
Групата на БСП в СОС гласува ПРОТИВ това предложение и се надяваме софиянци този път да разберат колко "загрижени" за тях се оказват колегите от ГЕРБ.

Тестът за БГ-Алерт отново се провали

автор:Дума

visibility 251

/ брой: 199

Ректорите поискаха по-голяма финансова независимост за ВУЗ

автор:Дума

visibility 215

/ брой: 199

Милен Митев с втори мандат в БНР

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 199

Чуждите инвестиции се сринаха със 77% за година

автор:Дума

visibility 224

/ брой: 199

Завършването на първия лот от "Хемус" се отлага

автор:Дума

visibility 262

/ брой: 199

61% от питейната вода у нас се губи

автор:Дума

visibility 1186

/ брой: 198

Планът на Зеленски удари на камък в НАТО

автор:Дума

visibility 226

/ брой: 199

Атина против двустранните мигрантски споразумения

автор:Дума

visibility 212

/ брой: 199

София и Скопие ще строят Коридор №8

автор:Дума

visibility 250

/ брой: 199

Аржентина и България заедно на Антарктида

автор:Таня Глухчева

visibility 293

/ брой: 199

Безсрамие!

автор:Мая Йовановска

visibility 264

/ брой: 199

Мутра „спасител“

автор:Юри Михалков

visibility 243

/ брой: 199

100 решения за България

автор:Дума

visibility 249

/ брой: 199

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ