18 Октомври 2024петък13:03 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Tарикатлък

/ брой: 183

автор:Искра Милева

visibility 3123

Поредна мъдра мисъл се роди вчера на "Московска" 33. Ще вдигат глобите за нередовни пътници в градския транспорт. Това обяви избраната за кметица Йорданка Фандъкова. Мотивът й бил, че много от столичани се били изтарикатили и предпочитали да платят тук-там глоба, вместо да дупчат билетче всеки път.
На Фандъкова няма да й е трудно да осъществи идеята си. Не за друго, а заради мнозинството на ГЕРБ в Столичния общински съвет, което най-вероятно чинно ще гласува предложението й. Общинарите отново щели да обсъждат и небезисвестната тикет-система. Или както хората я знаят - електронните карти за пътуване в трамваи и тролеи.
Не е лошо, че в общината все пак се раждат идеи. Само дето или не са нови, или отново ще излязат за сметка на потребителите. Първо, за тази тикет-система се говори поне от шест години. Само дето тя като че ли излиза на далавера единствено за общината. Не за друго, а защото първоначалната й идея бе пътуващите да се таксуват на километър. Така, да речем, за една спирка щеше да се плаща по-малко, отколкото за пътуване през целия град. Сега софиянци си плащат същото, а на "Московска" 33 отново ще се провеждат конкурси за внедряването на системата, за което пак се взимат пари от джоба на данъкоплатеца. Между другото предният кмет Бойко Борисов обеща системата да е факт през есента на 2007 г. Сега пък наследничката му Фандъкова обяви изненадващо, че са необходими още 7-8 млн. евро.
Дали не е крайно време държава и община да се стегнат и сами да осигуряват средствата си. А не основната им гордост да е замразяването на доходите на хората. Или стягането на контрола с поредната глоба.


 

Тестът за БГ-Алерт отново се провали

автор:Дума

visibility 32

/ брой: 199

Ректорите поискаха по-голяма финансова независимост за ВУЗ

автор:Дума

visibility 57

/ брой: 199

Милен Митев с втори мандат в БНР

автор:Дума

visibility 59

/ брой: 199

Чуждите инвестиции се сринаха със 77% за година

автор:Дума

visibility 59

/ брой: 199

Завършването на първия лот от "Хемус" се отлага

автор:Дума

visibility 68

/ брой: 199

61% от питейната вода у нас се губи

автор:Дума

visibility 1158

/ брой: 198

Планът на Зеленски удари на камък в НАТО

автор:Дума

visibility 60

/ брой: 199

Атина против двустранните мигрантски споразумения

автор:Дума

visibility 47

/ брой: 199

София и Скопие ще строят Коридор №8

автор:Дума

visibility 59

/ брой: 199

Аржентина и България заедно на Антарктида

автор:Таня Глухчева

visibility 69

/ брой: 199

Безсрамие!

автор:Мая Йовановска

visibility 43

/ брой: 199

Мутра „спасител“

автор:Юри Михалков

visibility 50

/ брой: 199

100 решения за България

автор:Дума

visibility 61

/ брой: 199

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ