16 Януари 2025четвъртък15:46 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Валери Митов в Габрово: Ще продължим да настояваме тунелът под Шипка да се случи възможно най-бързо

автор:Дума

visibility 3428

„БСП-ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА“ разбира отлично важността тунела под Шипка и няма да спираме да настояваме той да се случи възможно най-бързо. Това заяви пред граждани в центъра на град Габрово водачът на местната листа на лявата коалиция Валери Митов.

Тунелът ще е възлова точка при движението в посока Север - Юг и чрез него ще се осъществява преминаването през Стара планина в централната част на България. Северната част на тунела ще бъде в област Габрово, а южната - в област Стара Загора.

„Тази тема се дъвчи от всички партии по време на избори. Тунелът има вековна история от зараждането на идеята до днес, когато продължава да не се случва нищо по въпроса. Последно се чакаше решение на Върховия административен съд, който отхвърли плана за управление на парк „Българка“, в който попадаше съоръжението и който забраняваше всякакво ново строителство в обхвата на парка“, разясни кандидат-депутатът.

Митов, който е автор на множество въпроси към министри по темата като народен представител в 49-ото Народно събрание, сподели, че по информация на тогавашния министър Коритарова, заради отстраняване на явна фактическа грешка, срокът на договора за проектиране е бил спрян, считано от края на юли 2023 г. Отново по информация на МРРБ от месец юли, дейностите по изработването на техническия проект за тунел под връх Шипка е възможно да започнат през 2025 г. През настоящата година трябва да бъдат предприети действия за осигуряване на площите при порталите на тунелите. 

„Време е за решения за тунела под Шипка с номер 28 в бюлетина“, призова Валери Митов.

Инфлацията се е засилила през декември

автор:Дума

visibility 191

/ брой: 9

Не всички фирми имат нужда от компенсация за скъпия ток

автор:Дума

visibility 252

/ брой: 9

БАХБ най-после откри от каква болест мрат овцете в с. Сигмен

автор:Дума

visibility 212

/ брой: 9

На над 30 млрд. лева възлизат банкнотите в обращение у нас

автор:Дума

visibility 187

/ брой: 9

Шефът на НАТО: Време е да се готвим за война

автор:Дума

visibility 243

/ брой: 9

Първи вот на недоверие на новия френски премиер

автор:Дума

visibility 222

/ брой: 9

Българският спътник "Балкан-1" е в орбита

автор:Дума

visibility 188

/ брой: 9

Накратко

автор:Дума

visibility 157

/ брой: 9

МАРШ

visibility 171

/ брой: 9

Опасна чума

автор:Мая Йовановска

visibility 199

/ брой: 9

Злокобна евромисия

автор:Юри Михалков

visibility 168

/ брой: 9

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ