11 Ноември 2024понеделник09:37 ч.

ВРЕМЕТО:

В понеделник над Северна и Източна България ще преобладава облачно време, на места с валежи, главно от дъжд, докато над Югозападната ще има повече слънце. Във вторник облачността ще се разкъсва и намалява, а валежите постепенно ще спират, но в сряда на места отново ще превали, главно в западната половина от страната. В понеделник над Северна и Източна България ще преобладава облачно време, на места с валежи, главно от дъжд, докато над Югозападната ще има повече слънце. Във вторник облачността ще се разкъсва и намалява, а валежите постепенно ще спират, но в сряда на места отново ще превали, главно в западната половина от страната.

СНМКА: БИ ТИ ВИ

Опасност за шофьорите: Старият тунел "Железница" край Симитли е без осветление и маркировка

автор:Дума

visibility 6135

Без осветление и маркировка е стария тунел "Железница" между Благоевград и Симитли. За това сигнализираха шофьори и пътни експерти от региона. Въпреки, че голяма част от трафика в Югозападна България преминава по новото трасе на автомагистрала "Струма", стотици автомобили и камиони продължават да използват и главния път Е-79 и да минават през тунела.

Липса на видимост, лоша ориентация и множество рискове за пътнотранспортни произшествия. Така шофьори и пътни експерти описват преминаването по стария тунел "Железница" през последните месеци.

Според шофьора Александър Ковачев: "Този тунел буквално е много е опасен, много опасен е! Трудно минаваме, когато е слънце направо вътре ще се претрепеш."

По думите на шофьора Петър Равначки : "Трябва тунела да се върне в стария вид, в който беше. Да има осветление, да има маркировка.

"На нормална дневна светлина, която е от около 100, до 130 хиляди лукса, вътре е не повече от 1000 лукса осветлението. Сами можете да си направите сметка колко тъмно става като влезете от силно осветен участък вътре в тунела", заяви Георги Бързаков – автомобилен и пътен експерт.

Заради рисковото трасе в района на стария тунел "Железница" не липсват и инциденти, информира БНТ. Последният е верижна катастрофа, заради която беше затворен международният път за няколко часа.

Според автоинструктори и пътни експерти, липсата на поддръжка на съоръжението рискува живота на стотици пътуващи.

"Този тунел в момента е много опасен. – Какво ни предлага? – Предлага ни да влезем в една пещера, в която няма никаква светлина, няма нищо. Това е екстремно преживяване и често става пътни произшествия", коментира пътният експерт и автоинструктор  Георги Календерски.

В позиция до БНТ от Агенция "Пътна инфраструктура" обясниха, че причината за липсата на осветление в тунела са остарелите табла за електрозахранването. Докато те бъдат подменени, от мерки за сигурност, преди влизане в тунела са монтирани табели, указващи лошата видимости и молят шофьорите да преминават в съоръжението с повишено внимание.

Служители в АЯР на протест за по-високи заплати

автор:Дума

visibility 2678

/ брой: 214

"Лукойл": Не продаваме рафинерията в Бургас

автор:Дума

visibility 2586

/ брой: 214

25 нови влака от "Шкода" пристигат до 2026 г.

автор:Дума

visibility 1547

/ брой: 214

Брюксел разследва "Виза" и "Мастъркард" за таксите

автор:Дума

visibility 2388

/ брой: 214

Управляващата коалиция в Германия се разпадна

автор:Дума

visibility 2541

/ брой: 214

Харис обеща помощ на Тръмп до инаугурацията

автор:Дума

visibility 2635

/ брой: 214

В САЩ разработват план за мир в Украйна

автор:Дума

visibility 2721

/ брой: 214

Накратко

автор:Дума

visibility 2870

/ брой: 214

Пътят на разбитите надежди

автор:Александър Симов

visibility 2323

/ брой: 214

Непредсказуемият Тръмп

visibility 2361

/ брой: 214

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 2413

/ брой: 214

Агнето сито и вълкът цял

автор:Гарабед Минасян

visibility 2034

/ брой: 214

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ