04 Октомври 2024петък02:42 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Експерти:

Столичният градски транспорт се води към фалит

/ брой: 139

автор:Дума

visibility 1680

За риск столичният градски транспорт да бъде доведен до фалит до шест месеца предупредиха от Европейския център за транспортни политики (ЕЦТП). Според Диана Русинова сигурността на возещите се с него е също под сериозен въпрос.
От 1 юли Столичната община е повишила средната скорост на градския транспорт по определи линии. Според специалисти от центъра това е изключително опасно, като се има предвид, че вътре се возят между 50 и 100 души. "Искаме да попитаме Столична община дали тази промяна е съобразена с интензивността на трафика, скоростта на движение, пътните условия, спецификата на автобусите и редовните линии по градския транспорт, в които се допуска превоз на правостоящи пътници“, попитаха експертите. Според тях шофьорите на автобусните превозвачи са подложени на огромно напрежение, тъй като според статистиката има 830 автомобила на 1000 души, а и инфраструктурата също не е добра.
„Човек трудно би издържал повече от три часа работа при такива условия. Никой не питал шофьорите как ще им повлияе това увеличение на скоростта“, заяви Ангел Попов от ЕЦТП.
Русинова обясни, че по линиите на градския транспорт в столицата се движат нископодови градски автобуси. По периферията на града, където е възможно да се вдигнат скорости над 50 км/ч., от европейския център са насърчавали да се използват нископодови крайградски автобуси – разликата е, че те са оборудвани и с колани. Те са значително по-безопасни и позволяват такива скорости, допълни тя.

Инфлацията е стопила спестяванията на 73% от българите

автор:Дума

visibility 520

/ брой: 188

Шефовете в пощите остават без заплати, ако не плащат на работниците

автор:Дума

visibility 585

/ брой: 188

Животновъди искат спешно подпомагане, плашат с протести

автор:Дума

visibility 557

/ брой: 188

Засякоха шарка по овцете в Гърция близо до нашата граница

автор:Дума

visibility 586

/ брой: 188

Конкурс за есе с награди върху корейско произведение

автор:Дума

visibility 544

Остър, но смислен дебат между Уолц и Ванс

автор:Дума

visibility 597

/ брой: 188

Намаляват таксите по две гръцки магистрали

автор:Дума

visibility 506

/ брой: 188

Закле се първата жена президент на Мексико

автор:Дума

visibility 539

/ брой: 188

Гибелен фанатизъм

автор:Таня Глухчева

visibility 876

/ брой: 188

Извратена кампания

автор:Александър Симов

visibility 844

/ брой: 188

За образованието

автор:Дума

visibility 876

/ брой: 188

„Малките“ неща правят голяма сянка

автор:Ева Костова

visibility 533

/ брой: 188

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ