27 Август 2024вторник22:00 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Експерти:

Столичният градски транспорт се води към фалит

/ брой: 139

автор:Дума

visibility 1325

За риск столичният градски транспорт да бъде доведен до фалит до шест месеца предупредиха от Европейския център за транспортни политики (ЕЦТП). Според Диана Русинова сигурността на возещите се с него е също под сериозен въпрос.
От 1 юли Столичната община е повишила средната скорост на градския транспорт по определи линии. Според специалисти от центъра това е изключително опасно, като се има предвид, че вътре се возят между 50 и 100 души. "Искаме да попитаме Столична община дали тази промяна е съобразена с интензивността на трафика, скоростта на движение, пътните условия, спецификата на автобусите и редовните линии по градския транспорт, в които се допуска превоз на правостоящи пътници“, попитаха експертите. Според тях шофьорите на автобусните превозвачи са подложени на огромно напрежение, тъй като според статистиката има 830 автомобила на 1000 души, а и инфраструктурата също не е добра.
„Човек трудно би издържал повече от три часа работа при такива условия. Никой не питал шофьорите как ще им повлияе това увеличение на скоростта“, заяви Ангел Попов от ЕЦТП.
Русинова обясни, че по линиите на градския транспорт в столицата се движат нископодови градски автобуси. По периферията на града, където е възможно да се вдигнат скорости над 50 км/ч., от европейския център са насърчавали да се използват нископодови крайградски автобуси – разликата е, че те са оборудвани и с колани. Те са значително по-безопасни и позволяват такива скорости, допълни тя.

Тазгодишното вино ще е по-хубаво, но по-скъпо

автор:Дума

visibility 428

/ брой: 163

Цените по морето падат с 20%, сезонът продължава до октомври

автор:Дума

visibility 379

/ брой: 163

Кафето в Гърция рязко поскъпва

автор:Дума

visibility 341

/ брой: 163

Производството на сладолед у нас намаля драстично

автор:Дума

visibility 324

/ брой: 163

Гърция подготвила нови социални мерки

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 163

„Таймс“: Русия е близо до победа в Донбас

автор:Дума

visibility 418

/ брой: 163

Париж удължи ареста на Дуров

автор:Дума

visibility 402

/ брой: 163

Преговорите за Газа вървят към провал

автор:Дума

visibility 489

/ брой: 163

"Пенчо бре чети..."

автор:Барбара Пейчинова

visibility 488

/ брой: 163

Размиване на отговорности

visibility 405

/ брой: 163

Потресаващо мълчание

visibility 397

/ брой: 163

Ще отпаднат ли "малките матури" след 4-и и 10-ти клас

автор:Дума

visibility 407

/ брой: 163

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ