04 Ноември 2024понеделник14:58 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Само "Шкода" иска да доставя нови 8 влака за софийското метро

/ брой: 160

автор:Дума

visibility 1449

Единствено чешката компания "Шкода" проявява интерес към доставката на още 8 влака за софийското метро. Търгът на стойност 140 млн. лв. без ДДС бе пуснат от "Метрополитен" в началото на юни и въпреки удълженият срок за подаване на оферти, няма други кандидати.
Единствено консорциум, с участието на "Шкода Транспортейшън" и "Шкода Вагонка", са подали оферта. Ценовото им предложение обаче ще стане ясно на по-късен етап. Ако ценовата оферта отговори на изискванията на възложителя, то чешката компания ще достави общо 16 метровлака за подземната градска железница.
Според документацията към процедурата 8-те влака трябва да обслужват първа, втора и четвърта линии на метрото. Те ще са допълнение към вече договорените през миналата година 16 метровлака. За тях "Метрополитен" има два сключени договора – със "Шкода" и "Сименс мобилити".
През юни от "Метрополитен" посочиха пред economic.bg, че поръчката за новите 8 влака и вече сключеният договор със "Шкода" са съобразени с намалението на интервалите на движение по линия 2 до 4 минути при сегашните 6 минути в пиков час и 9 минути в извънпиков час. Новият подвижен състав ще подсигури и предстоящото разширение на линия 1.
Все още под въпрос обаче е как ще бъде финансирана поръчката, тъй като тя бе обявена без подсигурени средства. 16-те метровлака по договорите със "Шкода" и "Сименс мобилити" се финансират по линия на две оперативни програми.

Драстичен воден режим в Плевен

автор:Дума

visibility 55

/ брой: 210

Откриха 463 флакона райски газ в дискотеки в София

автор:Дума

visibility 75

/ брой: 210

Деца изпаднали в абстиненция след забраната за телефони в училище

автор:Дума

visibility 69

/ брой: 210

Работодатели оспорват в съда по-високата минимална заплата

автор:Дума

visibility 84

/ брой: 210

Подписват договор за новите реактори в АЕЦ "Козлодуй"

автор:Дума

visibility 83

/ брой: 210

ВМЗ-Сопот с нов стар директор

автор:Дума

visibility 83

/ брой: 210

Предлагат данък върху новите дрехи

автор:Дума

visibility 84

/ брой: 210

Скопие окончателно се ангажира с Коридор 8

автор:Дума

visibility 84

/ брой: 210

Албанският премиер разгневи Гърция

автор:Дума

visibility 73

/ брой: 210

Заплашиха съдийка за промигрантско решение

автор:Дума

visibility 82

/ брой: 210

Накратко

автор:Дума

visibility 76

/ брой: 210

Чорбаджийски неволи

автор:Аида Паникян

visibility 48

/ брой: 210

Забрави ли ЕС кой е Б.Б.

автор:Юри Михалков

visibility 82

/ брой: 210

Лицемерие в нещастието

автор:Таня Глухчева

visibility 63

/ брой: 210

Бананова република

visibility 74

/ брой: 210

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ