27 Май 2025вторник20:37 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

"Солидарна България" коментира лидерите в интернет

/ брой: 269

автор:Дея Йорданова

visibility 1797

Конференция на тема "Лидерство в социалните мрежи" разпали дебати в събота в София. В разгара на протестния ден лидери на мнения във виртуалното пространство обсъждаха има ли йерархия в хоризонталните мрежи, авторитет ли е хейтърът, може ли фейсбук да се окаже котило на нови партии, каква е рецептата за създаване на фейсбук-лидер и какъв е начинът той да прескочи на политическата сцена.
Докато улицата скандира лозунги, тук ще се опитаме да неутрализираме нездравата екзалтация с трезви мисли, сподели водещият Иво Христов. Според проф. Ивайло Дичев "лидерите в социалните мрежи съблазняват с дозирана интимност, семейни снимки и откровения. ФБ-мобилизацията обаче е стихийна и нетрайна. Потребителят е винаги на един клик разстояние от екзит-стратегията и загърбването на мимолетното вълнение", каза той.
Политологът Антоний Тодоров смята, че "близостта в мрежата става устойчива, когато прерасне в реално, лично общуване, но за да влияе на политиката, тя трябва да приеме и организационни форми. Или да се впише в действащите институции, или да ги промени. Иначе угасва". Блогърът Константин Павлов е убеден, че социалните мрежи са превърнали всички в политици и днес старите политици се чувстват като разжалвани генерали, които крачат редом с войниците и отново трябва да заработят пагоните си. "Непокаялият се пънкар" Венцислав Мицов е на мнение, че "политиката вече не е занаят за канцеларски зомбита".
 

И икона на джама

автор:Таня Джаджева

visibility 340

/ брой: 93

Новата битка на умните и красивите

автор:Александър Симов

visibility 390

/ брой: 93

Защо чак сега?

visibility 317

/ брой: 93

Стачка на медицинските сестри? Задава се нов "цирк"

visibility 313

/ брой: 93

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ