19 Май 2025понеделник23:59 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Транспортният министър на РСМ:

България не иска да строи жп линията

/ брой: 78

автор:Дума

visibility 17340

Министърът на транспорта на Северна Македония Александър Николоски казва, че са изпратени над 15 писма до България, на които не е получен отговор от българска страна за изграждането на железопътната линия до България, предаде МИА, цитирана от БНР.
"Честно е да се срещнем и да ни кажат. Фактът, че избягват да се срещат с нас, говори много за съдбата на проекта. Делата са на наша страна, думите са на тяхна", каза Николоски в интервю за предаването "360 градуса", излъчвано по местната телевизия МРТ 1.
Николоски потвърди, че правителството на Северна Македония е получило от българска страна проектодоговор за съвместно строителство, като подчерта, че той е бил незабавно разгледан на заседание на правителството и е сформиран работен орган, състоящ се от министрите на транспорта и финансите и директора на железниците, и че е необходимо той да бъде обсъден, предаде БТА.
На въпроса дали има нещо спорно в този договор, Николоски отговори, че има и затова "е необходимо да седнем с българската страна и да разговаряме".
Северна Македония не иска да инвестира в линия, която завършва в тунел. Проблемът, според Николоски, е фактът, че България е решила да не възстановява линията от София до Перник, нито от Перник до Гюешево във втората фаза.
Железопътната линия София-Скопие е част от европейски транспортен Коридор №8, който трябва да свърже Черно море с Адриатическо море.

Заведенията се канят да вдигат цените

автор:Дума

visibility 1048

/ брой: 88

Бум на бързите кредити и ръст на неможещите да ги обслужват

автор:Дума

visibility 480

/ брой: 88

Храните поевтиняха на борсите средно с около 2%

автор:Дума

visibility 1381

/ брой: 88

Путин и Тръмп ще разговорят по телефона днес

автор:Дума

visibility 981

/ брой: 88

Президентката на Молдова гласува на изборите в Румъния

автор:Дума

visibility 1412

/ брой: 88

Макрон обвини Мелони, че лъже за срещите за Украйна

автор:Дума

visibility 650

/ брой: 88

Северна Македония остана без ток

автор:Дума

visibility 668

/ брой: 88

ПОЗИЦИЯ НА НАЦИОНАЛНИЯ СЪВЕТ НА БСП

автор:Дума

visibility 1039

/ брой: 88

Няма резерв за крадене, няма и за инвестиране

visibility 535

/ брой: 88

Пак трябва да спасяваме образованието

автор:Велиана Христова

visibility 1522

/ брой: 88

Религия в училище - как стои въпросът на Балканите

автор:Дума

visibility 942

/ брой: 88

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ