20 Април 2024събота13:47 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Безсмислици

/ брой: 230

автор:Мая Йовановска

visibility 1570

У нас колкото повече институциите не са в състояние да свършат работата, за която иначе са отговорни, толкова повече против нормалната логика държавата продължава да раздува администрацията им. След тежката катастрофа край Своге през август и жертвите, които стигнаха 20, в своето безсилие и желание да се измъкне от отговорност, властта обяви, че ще прави нов орган, който да контролира и прави политики за повишаване сигурността на пътя. Необходима е промяна в държавното управление по отношение на пътната безопасност, заяви тогава вицепремиерът Томислав Дончев и каза, че ще бъде създадено ново звено, отговарящо конкретно за това. 

Да, наистина е необходима промяна, след като пътищата ни са се превърнали в касапница, ама съществуващите и към момента звена по закон трябва конкретно да отговарят точно за това, г-н Дончев? Да не би Дончев да има предвид, че Пътна полиция, АПИ, Автомобилна администрация и т.н. органи, стигащи до 12, не си вършат работата? 

Бившата зам.-министърка Малина Крумова, която отстъпи мястото си на подалия след катастрофата оставка по морални съображения Николай Нанков, и която се очаква да оглави този орган, обяви, че той ще да заработи от следващата година. Той (органът) ще включва в себе си всички служби, отговорни за безопасността по пътищата на страната. Иначе казано, новото е, че тези, дето са отговорни за пътищата, ще имат още началници. Новата структура - агенция към МС, ще се изживява като Биг брадър. Толкоз. Не е ясно обаче дали ще може, както брадърът, да налага санкции, освен, че едни хора ще се правят на умни, което практически обезсмисля съществуването му. 

А Крумова вече прогнозира, че за година броят на жертвите може да намалее с 20%. Но и дума не казва за конкретни мерки как ще се случи. Това, че народът ще плати заплатите на още куп подопечни й чиновници, обаче няма да реши тежките проблеми.

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ