24 Април 2024сряда14:19 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Колела

Audi заменя стоманените пружини с пластмасови

/ брой: 152

автор:Дума

visibility 34

Спиралните стоманени пружини на окачването скоро ще бъдат заменени в някои модели на Audi с такива, направени от стъклопластика (GFRP), и то до края на тази година. По всяка вероятност подобни пружини ще имат моделите A6 или A7, но първи ще ги пробва новото купе R8, което ще дебютира през есента на автосалона в Париж. Пружините вече бяха пробвани в олекотения концепт TT ultra quattro.
Днес инголщтадтци имат намерение да направят новите пружини достъпни не само за прототипите си, но и за масовите си модели. Пружините имат светлозелен цвят и в сравнение със стоманения си аналог имат малко по-голям външен диаметър и по-малък брой навивки. Ядрото им с диаметър няколко милиметра е от дълги и усукани стъкловлакна, потопени в епоксидна смола. Около него автоматично се навиват допълнителни влакна под ъгъл от плюс и минус 45 градуса към надлъжната ос. Така прекръстените слоеве се поддържат взаимно и поемат напрежението на натиск. Финалният стадий е затвърдяване на образеца в пещ при температура над 100 градуса Целзий. Според компанията енергоемкостта при това производство е по-ниска, отколкото при стоманените пружини.
Новата пружина тежи около кило и половина, докато стоманената 2,7 кг. Икономията на маса е 40% или 4,4 кг на целия автомобил, като почти 10 кг са свалени от неподресорените маси, което подобрява плавността на движението. Композитната пружина е устойчива срещу удари от камъни, не е подложена на корозия от влага и от химикалите, с които се третират пътищата през зимата.

 

Ако промените минат, ще има помощи за фермерите

автор:Дума

visibility 233

/ брой: 78

АЯР даде постфактум лиценз за горивото на "Уестингхаус"

автор:Дума

visibility 231

/ брой: 78

Евтиният роуминг остава поне до 2032 г.

автор:Дума

visibility 217

/ брой: 78

ЕП узакони правото на ремонт след края на гаранцията

автор:Дума

visibility 219

/ брой: 78

Великобритания гони бежанците в Руанда

автор:Дума

visibility 177

/ брой: 78

200 мощни земетресения в Тайван за 12 часа

автор:Дума

visibility 240

/ брой: 78

Учителите в Белгия искат по-голям бюджет

автор:Дума

visibility 195

/ брой: 78

Китай насърчава ядрената енергетика

автор:Дума

visibility 159

/ брой: 78

Марионетка на задкулисието

автор:Александър Симов

visibility 213

/ брой: 78

Новите реалности

visibility 202

/ брой: 78

За БСП честно и откровено

visibility 235

/ брой: 78

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ