29 Март 2024петък17:26 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Книги

Алексей Иванов: Аз съм колекционер на идеи

"Руският Огилви" съветва как да станем успешни рекламисти

/ брой: 59

автор:Вилиана Семерджиева

visibility 1884

Идеите са твърдата валута в рекламната индустрия. Всеки ден творческите агенции трябва да измислят оригинални концепции за клиентите си. Как може да се случи това? Най-често чрез стария и изпитан метод проба-грешка. За съжаление, той е изключително неефективен и така се похабяват огромни интелектуални и времеви ресурси. Книгата "Скритите оръжия в рекламата" от Алексей Иванов, която изд. "Изток-Запад" публикува в превод на Олга Дамянлиева (оформление на корицата Деница Трифонова) предлага алтернативен подход към търсенето на нестандартни идеи в рекламата. Подробно са разгледани, анализирани и систематизирани креативни техники, позволяващи да се стигне до печелившо решение, без да се минава през всевъзможни варианти. Разглеждат се и психологическите бариери, които пречат за намирането на изненадващи рекламни ходове.

Алексей Иванов (често го наричат "руският Огилви") е един от най-известните и успели рекламисти в Русия. Автор е на 8 книги за реклама и маркетинг, чиито права са продадени в 67 държави, включително САЩ, Великобритания, Франция, Германия, Сингапур, Индия, Австралия, Бразилия, Корея, Япония и Китай. Понастоящем е директор на творческата агенция "МастерУм".

"Какво ли не колекционират хората!.. Събират копчета и билети за транспорт, гумени патенца и плюшени мечета, посетени страни и необичайни имена на съблазнени жени. Аз също не успях да избегна тази страст. Аз съм колекционер на идеи." Така представя себе си Алексей Иванов.

"Хиперболата в рекламата е екскурзия извън пределите на познатия ни свят, която позволява да видим свойствата и възможностите на продукта в нова, неочаквана светлина", пише Иванов. Ясно е, че докато поръчвате по телефона пица, няма как да ви позвънят на вратата с доставката, но това работи, категоричен е авторът. Според него добрата реклама не трябва да е скъпа, но при всички положения трябва да познаваме в детайли продукта.

От написаното от вас, личи, че сте човек с богати познания в различни области. Какво чете един от най-известните и успели рекламисти в Русия? На този въпрос в интервю на българските си издатели Иванов отговаря така: "Проза - Владимир Набоков, Юрий Трифонов, Сергей Довлатов, Даниил Гранин, Юрий Поляков. Като юноша се зачитах в написаното от Богомил Райнов. Много от книгите му бяха превеждани и издавани в СССР. И досега грижливо пазя в домашната си библиотека чудесния му роман "Само за мъже". Неотдавна с голямо удоволствие прочетох и повестта на Павел Вежинов "Бариерата"."

А ако трябва да откроите няколко елемента на успешната реклама, кои ще са те? "Успешната реклама задължително съдържа привлекателно обещание. Да предложите нещо, на което на човек ще му е много трудно да устои. В книгата давам доста подобни примери. Ако мислено си представим една рекламна република, то един от първите й "почетни граждани" непременно би станал Дон Вито Корлеоне от "Кръстникът", защото той може би е най-големият майстор на "предложения, на които не можеш да откажеш". Това е първото изискване за успешната реклама. А второто (и не по-малко важно) е доказателството за това, че вие ще изпълните своето привлекателно и неустоимо търговско обещание."

Надниците у нас - най-ниски в ЕС

автор:Дума

visibility 209

/ брой: 60

Парното може да поевтинее символично от 1 юли

автор:Дума

visibility 199

/ брой: 60

32 лв. за килограм агнешко, цената още ще расте

автор:Дума

visibility 187

/ брой: 60

"Български пощи" ще изплаща пенсии още поне 5 години

автор:Дума

visibility 201

/ брой: 60

Над 780 милиона души гладуват

автор:Дума

visibility 176

/ брой: 60

100 тона пластмаса във водите на Дунав

автор:Дума

visibility 182

/ брой: 60

Правозащитници възмутени от САЩ

автор:Дума

visibility 181

/ брой: 60

Гърция най-бедна в ЕС след България

автор:Дума

visibility 203

/ брой: 60

Под прага на унижението

автор:Ина Михайлова

visibility 202

/ брой: 60

Бумеранг с еврото

visibility 195

/ брой: 60

Щети за милиарди

автор:Нора Стоичкова

visibility 205

/ брой: 60

Надвисна риск от конституционна криза

visibility 165

/ брой: 60

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ