25 Април 2024четвъртък18:56 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Акциите на "Боинг" се сринаха след нови проблеми със 737

/ брой: 203

автор:Дума

visibility 401

Регулаторите на авиоиндустрията в САЩ критикуваха "Боинг", след като стана ясно, че компанията е укрила сигнали, че нова система на самолетите 737 МАX дава грешки, пише АФП. Това доведе до спад на акциите на авиогиганта, който се бори с кризата, предизвикана от спирането от употреба на стотици 737 МАX след две фатални катастрофи с над 340 жертви.

 Федералната служба за авиацията нарече поведението на "Боинг" "разочароващо", което търговците на борсите приеха като сигнал за нови проблеми. Спадът на стойността на дяловете на компанията беше с 4,2%, а инвестиционните банки UBS и Креди суис понижиха рейтинга на "Боинг".

 Новите проблеми дойдоха, след като в хода на разследването на начина, по който "Боинг" е въвел в употреба 737 МАX се разбра, че старшият пилот на компанията Марк Форкнър е предупредил свои колеги за необичайно поведение на автоматизираната система за корекция на ъгъла на атака (MCAS) по време на симулации на полети. Подозренията са, че точно агресивна намеса на MCAS е довела до двете катастрофи на пътнически самолети. Системата MCAS е нова за 737 МАX, но както регулаторите, така и пилотите, управляващи този модел, били уверени от "Боинг", че неговите системи не се отличават от тези на използвания от години 737.

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 316

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 299

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 346

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 393

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 324

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ