29 Март 2024петък17:42 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Що не ги натоварим

/ брой: 103

автор:Мая Йовановска

visibility 1072

На кредиторите на БДЖ им писна. Запорирали са сметки на холдинга и заплашват, и то не за сефте, да разпродават влакове. Ако сега обаче изпълнят заканата си, жп превози у нас изобщо няма да има. Остава само една траурна церемония да й спретнем на железницата. А хилядите, които всекидневно разчитат на нея? А железничарите, които ще останат без работа? К`во й пука на властта! Нали тя се вози в скъпи коли, за които плащаме всички.
Големият специалист Владко Владимиров, който бе гонен и отново връщан начело на холдинга, не спря да се фука как намалил загубите. От всеки телевизор в държавата обещаваше, че БДЖ ще цъфне и върже под неговото ръководство. Влакове щял да купува, пътуването щял да подобрява... Ето го резултата. Явно толкоз си може. Или пък изпълнява някаква скрита партийна програма. Щото, откакто ГЕРБ са на власт, все се опитват да абдикират от проблемите на железницата.
ЕС настоява да увеличим дела на железопътните превози в страната. Защото по презумпция са едни от най-безопасните и екологичните. Може и да стане, ако ни задължат определен процент от работещите в железницата да са футболисти.
Що да не ги натоварим в един конски вагон...
 

 

Надниците у нас - най-ниски в ЕС

автор:Дума

visibility 209

/ брой: 60

Парното може да поевтинее символично от 1 юли

автор:Дума

visibility 199

/ брой: 60

32 лв. за килограм агнешко, цената още ще расте

автор:Дума

visibility 187

/ брой: 60

"Български пощи" ще изплаща пенсии още поне 5 години

автор:Дума

visibility 201

/ брой: 60

Над 780 милиона души гладуват

автор:Дума

visibility 176

/ брой: 60

100 тона пластмаса във водите на Дунав

автор:Дума

visibility 182

/ брой: 60

Правозащитници възмутени от САЩ

автор:Дума

visibility 181

/ брой: 60

Гърция най-бедна в ЕС след България

автор:Дума

visibility 203

/ брой: 60

Под прага на унижението

автор:Ина Михайлова

visibility 202

/ брой: 60

Бумеранг с еврото

visibility 195

/ брой: 60

Щети за милиарди

автор:Нора Стоичкова

visibility 205

/ брой: 60

Надвисна риск от конституционна криза

visibility 165

/ брой: 60

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ