6074 клиенти на ЧЕЗ са заявили желание за електронна фактура
/ брой: 180
6074 клиенти на ЧЕЗ са заявили желанието си да получават електронни фактури за електроенергия вместо хартиени по-малко от седмица след въвеждането на услугата, съобщиха вчера от компанията. Електронната фактура е достъпна за битовите клиенти на дружеството от 1 август.
60% от заявилите електронна фактура са от София. Интерес към новата услуга е отчетен и в Плевен (5%) и Благоевград (3%).
Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиения носител. Издаването й се осъществява чрез специализиран клиентски софтуер на ЧЕЗ, който гарантира достоверността й и не позволява манипулиране на съдържанието.