28 Април 2024неделя14:07 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Тръгна туристическата реклама на България по водещи световни телевизии

Според "Дойче веле" по нашето Черноморие ядовете са част от "all inclusive"

/ брой: 205

автор:Дума

visibility 325

От вчера 4 телевизионни канала, излъчвани по целия свят, започнаха да рекламират страната ни като туристическа дестинация, съобщи пресцентърът на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. По "Eurosport", "Euronews", "National Geographic" и "Discovery" започват да се излъчват 3 клипа, чрез които България рекламира зимните и летните си курорти, еко- и селския туризъм, културното наследство и забележителности. Клиповете ще бъдат излъчени общо 3166 пъти в периода от 6.9. до 26.12.2010 г. и от 31.1. до 27.3.2011 г. Проектът на стойност 7.5 млн. лв. се финансира по линия на оперативната програма "Регионално развитие". Целта на рекламната кампания е пред повече от 608 млн. домакинства от Европа и света да се покажат възможностите за почивка в България, нейната култура, исторически и архитектурни паметници, минерални източници и красива природа. Кампанията трябва да съдейства и за повишаване на информираността за страната ни като туристическа дестинация, която предлага сигурност и спокойствие за своите гости. Клиповете са на 5 езика - български, английски, немски, френски и руски. Те са по 30 секунди и ще се излъчват в най-гледаните часове от денонощието. От тях се очаква чуждите туристи у нас да се увеличат с 5%.
Но според "Дойче веле" има съществено разминаване между рекламните послания във филмчетата и реалната действителност у нас. Клипове щяха да са наистина добри, ако рекламираха нещо, което действително го има. Вместо това те предлагат клишета. Така напр. чистата морска вода  ще я има, когато Черноморието ни най-после се сдобие с пречиствателни инсталации.
Лъскави кадри внушават на зрителя, че България е магия и вълшебство за туриста. Но с това се постига неволно комичен ефект, защото човек неизбежно се пита дали става дума за една и съща страна. Като изключим дискотеките и нощния живот, които са се прочули сред западните любители на алкохолния делириум, останалото в рекламата няма много допирателни с туризма у нас, а още по-малко с действителността извън големите курорти.
А какво всъщност вижда масовият посетител, който идва в България?
Сервитьори, чиято любезност магически се сменя с ленива незаинтересованост, щом посетителят проговори на родния им език, чейндж-бюра, където отдавна са усвоили магическите превъплъщения на парите, до степен, че разменят 100 евро срещу 19 лева, и то под безучастния поглед на полицията и местните власти. Храна със съмнителни качества и таксита, в които изпотени космати мъже по чехли и шорти возят на такива тарифи, че мнозина опарени туристи предпочитат да висят по опашките на претъпкания и нередовен обществен транспорт. Да не говорим за слабата хигиена в заведенията, за пренаселената плажна ивица, обезобразена от бетон, за лошото състояние на пътищата, за ниското качество на обществения транспорт и най-вече за байганьовските представи на много хотелиери и ресторантьори за това какво означава да служиш на клиента. Всичко това докарва на туриста ядове "all inclusive". С подобни маниери трудно се привличат по-заможни посетители. В най-добрия случай България ще си остане рай на запойния и секс туризма.
 

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 831

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 800

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 694

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 829

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 937

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 772

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 701

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 895

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 874

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 777

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 808

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ