Фейсбук предлага собствена телевизионна услуга в САЩ
/ брой: 157
От фейсбук потвърдиха, че пуснаха собствена онлайн телевизионна услуга. Тя се казва Watch и пробната й версия вече се предлага на потребители в САЩ, съобщиха BusinessInsider и TechCrunch.
Watch ще е достъпна като отделна секция във всички версии на социалната мрежа, включително мобилните апликации и приложенията за телевизори. Зрителите ще гледат оригинални и живи предавания и сериали, които ще са направени от популярни компании като BuzzFeed, Tastemade, ATTN и др.
Програмата е разделена на различни категории, Потребителите могат да се абонират за известия за нови епизоди. Повечето предавания и сериали ще са кратки и ще са насочени към спорт, риалити, документални поредици и т.н.
Зрителите няма да плащат, за да гледат съдържанието. Вместо това то ще се финансира от реклами, като фейсбук ще задържа 45% от приходите. Компанията уточни, че е участвала във финансирането на някои от предаванията, освен това работи и по придобиването на правата върху други. От фейсбук планират да разширяват услугата постепенно и след САЩ да започне експанзия и на международния пазар.