25 Април 2024четвъртък03:53 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Вертолетът Х-3 полетя с над 400 км/ч

/ брой: 114

автор:Георги Георгиев

visibility 1129

Европейската компания "Еврокоптер" пристъпи към втория етап от изпитанията на високоскоростния вертолет Х-3, съобщава Difence News. Целта на този етап е да бъде постигната скорост от 220 възела (407 км/ч), но тази граница бе премината по време на изпитателния полет от 12 май т.г., когато вертолетът разви скорост от 232 възела.
Първият етап от изпитанията на Х-3 се проведе през ноември 2010 г., тогава вертолетът разви скорост от 180 възела. При това мощността на двигателя е била нарочно намалена. След като прототипът е бил признат годен за полети, специалистите от "Еврокоптер" са сменили трансмисията, след което двигателят е заработил на пълна мощност. Х-3 има един носещ винт като при класическите хеликоптери и два винта, разположени на края на крилата му. Хеликоптерът има развито опашно оперение, благодарение на това техническо решение той съчетава възможностите на самолет и апарат с вертикално излитане и кацане. Новата машина е предназначена за патрулиране на крайбрежната зона, изпълняване на десантни операции, на медицинска евакуация и провеждане на операции по търсене и спасяване.

 

Ако промените минат, ще има помощи за фермерите

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 78

АЯР даде постфактум лиценз за горивото на "Уестингхаус"

автор:Дума

visibility 374

/ брой: 78

Евтиният роуминг остава поне до 2032 г.

автор:Дума

visibility 370

/ брой: 78

ЕП узакони правото на ремонт след края на гаранцията

автор:Дума

visibility 362

/ брой: 78

Великобритания гони бежанците в Руанда

автор:Дума

visibility 297

/ брой: 78

200 мощни земетресения в Тайван за 12 часа

автор:Дума

visibility 480

/ брой: 78

Учителите в Белгия искат по-голям бюджет

автор:Дума

visibility 318

/ брой: 78

Китай насърчава ядрената енергетика

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 78

Марионетка на задкулисието

автор:Александър Симов

visibility 388

/ брой: 78

Новите реалности

visibility 291

/ брой: 78

За БСП честно и откровено

visibility 403

/ брой: 78

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ