26 Април 2024петък23:04 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Книги

Маркетинг

Защо силните брандове печелят повече?

/ брой: 131

автор:Вилиана Семерджиева

visibility 69

Найджъл Холис има над тридесетгодишен изследователски опит в областта на маркетинговите комуникации и тяхната роля за изграждането и поддържането на брандове. Четирикратен носител е на наградата "Атикус" за оригинални идеи в областта на маркетинга. Книгата му "Успешният бранд. Защо силните брандове печелят повече" е удостоена с Наградата "Бери" на Американската асоциация по маркетинг за най-добра книга в областта на маркетинга за 2015 г. Тя идва на българския книжен пазар благодарение на издателство "Изток-Запад" в превод на Боян Костов и Камен Костов.
Найджъл Холис твърди, че потребителите са готови да платят по-високи цени за даден бранд не само заради по-добро качество и външен вид, но и заради репутацията. Независимо дали това звучи като новост или не - факт е, че твърде много брандове разчитат на отминала слава, а маркетолозите насочват цялото си внимание към изпълнението на конкретните планови задачи, вместо към създаването на смислено различие, което да остави следа в съзнанието на потребителите.
Съвременният пазар прелива от стоки, които не възпитават лоялност у потребителите. А именно постоянният потребителски интерес е ключът към дългосрочния успех. Нужно е насочване на вниманието към смислената диференциация - функционална, емоционална и обществена.
В "Успешният бранд. Защо силните брандове печелят повече" експертът по маркетинг Найджъл Холис поставя акцент върху четирите компонента, въз основа на които се изгражда един смислено различен бранд - цел, изпълнение на обещанията, потребителски отклик и диференциация.
"Много книги за маркетинга разглеждат един конкретен аспект на маркетинговия успех. Тази книга е различна: тя предлага динамичен модел, който описва всички влияния, които са (или би трябвало да бъдат) под контрола на маркетинговия екип. В нея е разработен цялостен план със списък на дейностите, които всеки собственик на бранд може да използва, за да разбере колко успешно се представя неговият бранд, което би гарантирало финансов ръст.
Авторът подкрепя своите наблюдения и обобщения с анализи на данни, събирани над 40 години от над 70 пазара, и интервюта с изтъкнати маркетолози, работещи в успешни световни компании. Посочват се доказателства, че маркетингът е в състояние да постига ръст на финансовите резултати без намаляване на разходите и увеличаване на ефективността.

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 436

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 457

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 436

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 497

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 430

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 493

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 492

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 435

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 430

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ