27 Април 2024събота08:11 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Собствениците на леки коли издържат пътния сектор, признава Нанков

/ брой: 117

автор:Дума

visibility 22

Към момента основно собствениците на леки автомобили издържат пътния сектор в България. Това е признал във Варна министърът на регионалното развитие Николай Нанков. Той посочва, че от 320 млн. лева, събрани средства от винетни стикери през 2016 г., 190 млн. лева са от леки автомобили. За България са продадени 6,8 млн. броя стикери за леко- и тежкотоварни автомобили. От всички продадени 6,8 млн. винетки 1,4 млн. са еднодневни, които струват едва 21 лв. - това са винетките за транзитния трафик. Простата сметка показва, че тежкият трафик плаща по-малко от лекия, това не е справедливо, каза той.
По неговите думи 1 млрд. лв. ще бъдат събрани чрез системата за тол таксите, като това няма да ощетява обикновения гражданин по никакъв начин. Според него това е справедлив модел на заплащане на база на изминато разстояние и тегло на моторното превозно средство, както и на принципа този, който уврежда повече пътното платно, да плаща повече. Системата е насочена към транзитно преминаващия тежкотоварен трафик. "Тогава ще имаме достатъчно ресурс пътният сектор да бъде устойчив, самофинансиращ се, без да разчитаме на европейско финансиране и заемни средства. Ще се опитаме до края на годината с всички процедури, които ни предстоят, да имаме класиран участник, за да стартира внедряването на системата още през 2018 г.", каза министърът, цитиран от пресцентъра на МРРБ.
Според него крайно време е България да започне да печели от географското си положение. По неговите думи финансово ще бъде натоварен тежкотранспортният трафик. Няма да е за сметка на гражданите, за тях няма да е по-скъпо, смята той.

 

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 436

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 457

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 436

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 497

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 430

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 493

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 492

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 435

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 430

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ