19 Април 2024петък23:58 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Да се интегрираме

/ брой: 58

автор:Деси Велева

visibility 43

Голямо интегриране пада в София. Но не на роми, с които сме свикнали да свързваме модерния термин. Обединението е в градския транспорт. Столичната община от години говори за проект за интегриран градски транспорт и все по-често се чува за различни фази от неговото неясно  осъществяване. Независимо от патетичните словоизлияния за радостните мигове, които ще изкараме по автобуси и трамваи, така и не успяхме да се домогнем до частица от това щастие. Светлият момент обаче явно приближава и е свързан с обществена поръчка, която трябва да сложи поредното парче от пъзела. Посредством нея от кметството обещават да дадат чрез еврофинансиране на късметлийска фирма над 2 млн. лв. Срещу тази сума тя ще трябва да осигури броячи на пътниците, които ще се качват в съответното превозно средство. Към 200 автобуса ще се накичат с датчици от по 10 000 лв. и ще цъкат с надежда отговорните фактори най-накрая да уловят и намалят броя на гратисчиите.
Не е нужно да си голям специалист, за да те зачекне съмнението, че някак сумата не отговаря на поставените цели. Наливането на пари в проекти, системи и програми с грандиозни имена, но постижими с далеч по-малко патос и финанси, не е прецедент за общината. А транспортът очевидно е от многото слаби места на политическото ръководство и администрацията. Които все работят в посока модернизирането му, а ние все сме в очакване да видим резултат. Той засега се изразява основно в поредния ремонт на бул. "Цариградско шосе", който ще тормози столичани през лятото. Или в току-що пристигналите рекламирани базелски трамваи, които още не са достигнали зряла възраст. Лутат се в късната си младост между 27-ата и 28-ата си година... Но важното е интеграция да става. Пари ще се намерят - я от нашия джоб, я от европейския.

 

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ