25 Април 2024четвъртък07:36 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Военният Ту-154 се е разбил под контрол

/ брой: 52

автор:Дума

visibility 17

Самолетът Ту-154, пътувал от Русия за Сирия на 25 декември 2016 г., не е рухнал отвисоко в морето, а се е разпаднал при удара във водната повърхност при приводняване. Приключила е техническата част от разследването на катастрофата, пише в. "Комерсант". Според експерти, цитирани от изданието, самолетът изобщо не е паднал, а е кацнал на водата при контролиран полет под управлението на командира на екипажа Роман Волков.
Причината за странното поведение на пилота сега се търси по административна линия - от Министерството на отбраната проучват медицинската му карта и резултатите от психологическите тестове, които са му били направени, разпитват се инструкторите, учили майора да лети, изяснява се дали правилно е била организирана почивката на екипажа преди полета.
"Комерсант" посочва, че версията за грешка на екипажа е станала водеща в разследването още през декември м. г. Около минута след отделянето от земята Ту-154 набрал височина около 250 м и скорост от близо 360-370 км/ч, разказва изданието. Скоро след това на борда на самолета възникнала извънредна ситуация - управляващият пилот - командирът на екипажа Роман Волков, който е трябвало да продължи да набира височина, фактически привел машината в режим на кацане. Според моделирането по-нататък в продължение на десет секунди - до самия удар във водата, Ту-154 се е снижавал при т.нар. контролиран полет под управлението на пилота.
Според експерти причината за трагедията може би е станала дезориентация на пилота в пространството.

 

Ако промените минат, ще има помощи за фермерите

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 78

АЯР даде постфактум лиценз за горивото на "Уестингхаус"

автор:Дума

visibility 374

/ брой: 78

Евтиният роуминг остава поне до 2032 г.

автор:Дума

visibility 370

/ брой: 78

ЕП узакони правото на ремонт след края на гаранцията

автор:Дума

visibility 362

/ брой: 78

Великобритания гони бежанците в Руанда

автор:Дума

visibility 297

/ брой: 78

200 мощни земетресения в Тайван за 12 часа

автор:Дума

visibility 480

/ брой: 78

Учителите в Белгия искат по-голям бюджет

автор:Дума

visibility 318

/ брой: 78

Китай насърчава ядрената енергетика

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 78

Марионетка на задкулисието

автор:Александър Симов

visibility 388

/ брой: 78

Новите реалности

visibility 291

/ брой: 78

За БСП честно и откровено

visibility 403

/ брой: 78

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ