Емоционален анализатор представят в България
Инструментът прави карта на човешкото подсъзнание и визуализира данни в реално време
/ брой: 27
С поставена цел да се превърне в компания, 100% движена от дигиталната икономика, Dentsu Aegis Network разработи Емоционален анализатор, който чете какво се случва в съзнанието на потребителя. Инструментът визуализира в реално време емоции, създадени от мозъчните вълни, и прави карта на човешкото подсъзнание. Уредът ще бъде показан за първи път пред широка аудитория по време на дигиталната конференция Dentsu Digital Camp на 16 февруари в София.
Устройството е създадено да анализира пет емоционални параметъра - привличане, интерес, концентрация, сънливост (незаинтересованост) и стрес. И предоставя данни в реално време как те се променят в зависимост от разговора, в който потребителят е въвлечен, от продукта, който гледа, от услугата, която изпробва в момента, и т.н.
Благодарение на джобния си формат - малък хедсет, свързан с лесна за използване апликация, устройството е изключително мобилно и ефективно във всяка ситуация. Уредът вече се прилага в широк кръг от области, като най-голям потенциал показва при маркетирането и R&D анализа на нови продукти, маркетинг активации в магазини и изследвания на поведението на потребителите в реалността. Емоционалният анализатор има потенциални приложения и в други области, които могат нагледно да се възползват от изследването на консуматорското подсъзнание и неосъзнатите емоции на клиентите. Уредът може да се използва ефективно и при извършването на интервюта и фокус групи, което предотвратява максимално риска от грешка в крайните оценки.
На място по време на събитието участниците в Dentsu Digital Camp ще могат лично да изпробват възможностите и на други технологични решения от "Интернет на нещата", като например сами да сглобят Cardboard 3D очилата за виртуална реалност на Google или да експериментират да карат кола през Oculus. Целта е маркетинг професионалистите сами да добият представа колко лесно приспособими са тези технологични нововъведения за създаване на емоционална връзка с брандовете.
Повече информация за форума има на http://digitalcamp.bg/