11 Май 2024събота13:28 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Чешките ВВС проявяват интерес към L-39NG

/ брой: 257

автор:Дума

visibility 980

Чешките ВВС биха искали да са първите оператори на модернизираните тренировъчни самолети L-39NG, производство на Aero Vodochody, информира командирът на бойната авиация генерал-майор Яромир Шебеста, цитиран от pan.bg. Според него новият самолет може успешно да се експлоатира съвместно с по-старите модификации L-39 Albatros, дислоцирани във военновъздушната база Пардубице. Базата там може да стане регионален център за напреднало обучение на пилоти през следващите години.
Чешките ВВС са „дългодишен партньор на Aero” и тяхната подкрепа „ще е ключов елемент за бъдещия успех на проекта”, споделя изпълнителният директор на Aero. „А интересът към Летателно-тренировъчния център в Пардубице е важен сигнал за другите потенциални купувачи”.
L-39NG е снабден с по-мощен двигател Williams International FJ44-4M и нова авионика на Genesys Aerosystems.
Летателните изпитания на новата модификация са запланувани за средата на 2017 г., а получаването на сертификациите за летателна годност – следващата година. Целта е производството да достигне до 15 самолета годишно, като първите доставки се очакват да започнат през 2019-2020 г.
Разработването на L-39NG се финансира съвместно с бившата държавна агенция Omnipol, която отговаряше за продажбите на L-39 в пиковия период от 1968 до 1997 г., когато са продадени общо 2957 самолета L-39.

 

И трите телекома с рекордни приходи

автор:Дума

visibility 919

/ брой: 86

Гвоздейков пак смени началника на НКЖИ

автор:Дума

visibility 856

/ брой: 86

Вето върху тавана за надценката на хляба

автор:Дума

visibility 863

/ брой: 86

Червеното месо и млякото разболяват планетата

автор:Дума

visibility 831

/ брой: 86

Европа се окъпа в светлини за 9 май

автор:Дума

visibility 873

/ брой: 86

Катастрофална загуба за социалдемократите в РСМ

автор:Дума

visibility 866

/ брой: 86

Популярността на САЩ като глобална сила спада

автор:Дума

visibility 797

/ брой: 86

Си Дзинпин пристигна в Унгария

автор:Дума

visibility 827

/ брой: 86

Време е

автор:Александър Симов

visibility 847

/ брой: 86

С надежда за партньорство

visibility 803

/ брой: 86

Извращението Евровизия

visibility 843

/ брой: 86

9 май - ден на Победата

автор:Дума

visibility 815

/ брой: 86

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ