28 Март 2024четвъртък12:40 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Чешките ВВС проявяват интерес към L-39NG

/ брой: 257

автор:Дума

visibility 929

Чешките ВВС биха искали да са първите оператори на модернизираните тренировъчни самолети L-39NG, производство на Aero Vodochody, информира командирът на бойната авиация генерал-майор Яромир Шебеста, цитиран от pan.bg. Според него новият самолет може успешно да се експлоатира съвместно с по-старите модификации L-39 Albatros, дислоцирани във военновъздушната база Пардубице. Базата там може да стане регионален център за напреднало обучение на пилоти през следващите години.
Чешките ВВС са „дългодишен партньор на Aero” и тяхната подкрепа „ще е ключов елемент за бъдещия успех на проекта”, споделя изпълнителният директор на Aero. „А интересът към Летателно-тренировъчния център в Пардубице е важен сигнал за другите потенциални купувачи”.
L-39NG е снабден с по-мощен двигател Williams International FJ44-4M и нова авионика на Genesys Aerosystems.
Летателните изпитания на новата модификация са запланувани за средата на 2017 г., а получаването на сертификациите за летателна годност – следващата година. Целта е производството да достигне до 15 самолета годишно, като първите доставки се очакват да започнат през 2019-2020 г.
Разработването на L-39NG се финансира съвместно с бившата държавна агенция Omnipol, която отговаряше за продажбите на L-39 в пиковия период от 1968 до 1997 г., когато са продадени общо 2957 самолета L-39.

 

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 167

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 158

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 173

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 132

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 156

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 131

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 172

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 144

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 164

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ