29 Март 2024петък17:54 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

В Русия:

Серийното производство на СР-10 започва в края на 2017 г.

За изпитания на руските ВКС ще бъдат предадени 20 самолета

/ брой: 227

автор:Дума

visibility 81

Серийното производство на новия руски учебно-тренировъчен самолет СР-10 ще започне в края на 2017 г., а до 2020 г. за изпитания на руските ВКС ще бъдат предадени 20 самолета, съобщава ТАСС, цитирана от aeropress-bg. представители на конструкторското бюро "Современные авиационные технологии" (САТ) са посочили, че „производството на серийните машини ще започне в края на 2017 г. Съгласно плановете на МО към 2019 – 2020 г. ще бъдат произведени 20 самолета от опитна серия, която ще се използва за държавни изпитания. След това идва серийното производство”.
В момента се лети с единствения наличен СР-10, който изпълни първия си полет през декември 2015 г. Производството на самолета ще става в самолетостроителния завод в Смоленск.
Опитната серия от СР-10 ще се задвижва от употребявани реактивни двигатели АИ-25ТЛ, използвани от L-39, които се намират на склад в Русия. Съхраняват се достатъчно двигатели от този тип, за да се осигури производството на СР-10 в обозримо бъдеще.
В дългосрочен план се разглежда възможността за интегрирането на новия реактивен двигател АИ-55И, който изцяло се произвежда в Русия.
СР-10 е реактивен учебно-тренировъчен самолет, проектиран от САТ. Машината е еднодвигателна, има максимална излетна маса малко над 3 тона, максималната скорост достига 800 km/h и има крило с отрицателна стреловидност.
Все още не е ясно къде точно ще се намести самолетът в учебната система на руските ВКС.

 

Надниците у нас - най-ниски в ЕС

автор:Дума

visibility 209

/ брой: 60

Парното може да поевтинее символично от 1 юли

автор:Дума

visibility 199

/ брой: 60

32 лв. за килограм агнешко, цената още ще расте

автор:Дума

visibility 187

/ брой: 60

"Български пощи" ще изплаща пенсии още поне 5 години

автор:Дума

visibility 201

/ брой: 60

Над 780 милиона души гладуват

автор:Дума

visibility 176

/ брой: 60

100 тона пластмаса във водите на Дунав

автор:Дума

visibility 182

/ брой: 60

Правозащитници възмутени от САЩ

автор:Дума

visibility 181

/ брой: 60

Гърция най-бедна в ЕС след България

автор:Дума

visibility 203

/ брой: 60

Под прага на унижението

автор:Ина Михайлова

visibility 202

/ брой: 60

Бумеранг с еврото

visibility 195

/ брой: 60

Щети за милиарди

автор:Нора Стоичкова

visibility 205

/ брой: 60

Надвисна риск от конституционна криза

visibility 165

/ брой: 60

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ