19 Април 2024петък19:24 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Реплика на "Титаник" ще отплава през 2018 г.

Преди да е обявена цената на билета за пътешествието, нетърпеливи авантюристи вече са предложили да платят $1 млн. за преживяването

/ брой: 36

автор:Дума

visibility 22

Реплика на потъналия преди 104 години "Титник" ще направи първото си плаване през 2018 г., съобщи представител на компанията "Блу стар-лайн", осъществила проекта на своя собственик - австралийския минен магнат Клайв Палмър.
Новият кораб е с дължина 270 метра, височина от 53 метра и водоизместимост от 40 тона. Във всичките 840 каюти могат да се настанят 2400 пътници и 900 членове на екипажа. На разположение на пасажерите, както и преди, са каюти от първа, втора и трета класа.
В същото време новият кораб, според създателите му, се различава силно от оригинала по навигационните системи. Новият "Титаник", разбира се, ще бъде оборудван с модерни средства за евакуация, сателитен контрол, цифрова навигация и радарни системи - всичко, което трябва да има на борда на кораб от ХХI век, обясни маркетинг директорът на проекта Джеймс Макдоналд пред "Индипендънт".
Но в своето първо пътуване "Титаник 2" няма да премине през Атлантика, а ще тръгне от източната провинция на Китай - Дзянсу, и ще се насочи към Дубай. Все още не е ясно каква ще е цената на билета за пътешествието, но според някои източници нетърпеливи авантюристи вече са предложили да платят 1 милион долара за преживяването.
Оригиналният презокеански лайнер "Титаник" потъва по време на първия си трансатлантически рейс в нощта на 14 срещу 15 април 1912 г. в северната част на Атлантическия океан в резултат от сблъсък с айсберг. Корабът потъва за 2 часа и 20 минути. В момента на катастрофата на борда му се намират 1316 пасажери и 891-членен екипаж, или общо 2207 души. От тях се спасяват 705, а 1502 загиват. Потъването на "Титаник" е най-голямата по численост на жертвите морска и транспортна катастрофа в историята на корабоплаването.

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ