03 Май 2024петък18:08 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Позиция

Лоялният клиент

/ брой: 124

автор:Лозан Такев

visibility 101

Лоялният клиент винаги е за предпочитане. Той най-лесно се манипулира, най-лесно е достъпен за новите продукти и услуги. За да няма продуктово позициониране, по-малко ще споменавам фирми. Но именно така лоялният клиент става собственик на телефони, таблети, интернетни услуги, смартфони, които му се предлагат от време на време на достъпни цени и с двугодишни договори го задължават да става още по-лоялен и задължен към фирмата...
 Така лоялният клиент си плаща водата, парното, електричеството, телефона, градския транспорт, телевизионния оператор...
 Лоялен си, плащаш си и си предплащаш услугите за телевизия, а при първата дъждовна буря сигналът изчезва и макар и лоялен, ти нямаш телевизия, точно когато най-много имаш нужда от нея... Ти си лоялен, но телевизионният оператор - ни най-малко. Някой да се е извинил или да е  отстъпил в цената за услугата при подобни инциденти!?
 Купуваш си като лоялен клиент карта за пътуване в градския транспорт, а после чакаш на спирката 40-50 минути превозното средство (примерно трамвай номер три). Давам пример с него, защото е връзка със Захарна фабрика и Орландовци - има нещо символично и показателно...
 И в метрото имам бележки. Колко са местата с асансьори и местата по станциите за хора с увреждания? Единични поправки се направиха, но са недостатъчни. А ти си бъди лоялен, купувай си билети и карти. Всъщност ние и затова приехме да сме столица на спорта, а не на транспорта... Катериш стълби, чакаш с часове - спортувай!
 При водата, парното, електричеството примерите са още по-драстични. Имах и личен случай, когато ми надписаха от "Софийска вода " 450 лева за един месец!? Колко мръсен трябва да съм, за да ползвам такова количество вода за 30 дни!?
За пиене си купувам минерална вода, нали съм лоялен клиент! Пих няколко студени минерални води, а после от "Софийска вода" си признаха грешката, но не ми върнаха парите, а си ги приспадаха няколко месеца за тяхна сметка... И за моята разплащателна!
При "Топлофикация" нямам думи. Просто от сметките разбирам колко студена зима сме преживели, а после, като изравняват годишните резултати, взимат редовно и допълнителни плащания, независимо че има електронно отчитане, топлинно счетоводство и пр.
Ако се забавиш с няколко часа, ти спират електричеството, защото ти си лоялен клиент, но отсрещната страна не проявява никога подобна снизходителност.
Още по-фрапиращ случай. Като едноличен търговец всеки месец си длъжен да изпратиш и декларация номер 1, освен че си предплатил здравното осигуряване. Веднъж закъснях с 12 часа поради обективни лични причини - бяха окрали  лоялния клиент в провинцията и това ме забави. НАП обаче не постъпи като с редовен лоялен клиент. Веднага поиска и наложи санкция - глоба. Мисля да не пращам глобата, нека фалира НАП поради моята единствена нелоялна постъпка...
 Няма да навлизам в данъчните дебри и санкции, в останалите примери за лоялност и нелоялност на обслужвани и обслужващи държавни, общински и други органи.
Продължавам да съм лоялен, но кога търпението ми ще се изчерпи не гарантирам! Защото лоялността трябва да е взаимна!


 

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 989

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 963

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 898

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1005

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1160

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1002

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 936

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1147

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 971

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1078

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ