Любопитна информация за първия български букмейкър у нас – Ефбет
Сигурни сме, че един от най-старите брандове на родния пазар на спортни прогнози и казино игри - ефбет няма нужда от представяне. Той е известен на аудиторията от доста време и освен с някои по-забавни реклами в ефира, започна да напомня, че познава не само основните правила за създаването на по-добри условия и привличането на лоялна потребителска група, но и като цяло е готов винаги да бъде еталон за качество. Какво трябва да знаете, след като все по-често се говори за този оператор?
На първо място всичко започва някъде през 1990 г. със създаването на наземни казина, в последствие онлайн платформата започва да работи през 2006 г. и родният бранд първо се лицензира в Малта, а в последствие и в България. Към този момент е първият на пазара. Както се досещате, онлайн платформата на този етап е особено голяма - клиентите са над 500 хиляди, като включват цели 6 европейски пазара. Това автоматично трябва да ни подсказва, че аудиторията има пълната свобода да се наслади на някои много по-приятни и вълнуващи опции в тази посока.
Според официалните данни ще открием, че компанията разполага с над 1800 служителя, в това отношение можем да добавим и някои от чужбина, след като официалният лиценз дава достъп на четири европейски държави да използват платформата. Славното минало не е забравено и този оператор все пак инвестира своето внимание като поддържа 50 казина и още 5 спортни бара, все пак любовта към споделянето на спортни емоции с други фенове, продължава да е на дневен ред. Благодарение на всичко това не трябва да забравяме, че един от хитовите моменти беше поемането на официалното спонсорство в лицето на спортната индустрия, като тук говорим за ребрандирането на професионалния футбол.
Спомняме си някои основни критики, както и шеги, но ако обърнем внимание на пийпъл метричните данни - тези, които отчитат ефективността на бранда - очевидно спонсорството си казва тежката дума. Година след година се смята, че родният футбол става не само по-вълнуващ, но и доста по-добър. Обърнете внимание на факта, че този оператор все пак инвестира около 25 милиона лева в спорт, като вниманието не е подпомагането на няколко отбора, а в равно и ясно разпределение между всички, за да се избегне даването на предимство на един отбор спрямо всички останали.
Този букмейкър е ориентирал повечето си спортни промоции именно към родното първенство, като дори създава някои по-привлекателни игри и промоции за своите клиенти. За празнуването на своя юбилей, компанията обеща по-добри условия и продължава да ги изпълнява, като най-важното обаче е, че в портфолиото все по-често се спекулира за навлизането на още един пазар. Точно така, този оператор не е просто български, а вече се смята за международен, като влиянието може да бъде открито в Италия и Испания - приемете, че подобно навлизане и експанзия не става толкова лесно, колкото можем да пожелаем.
Все пак сме сигурни, че най-добрите години предстоят и дори и на този етап да срещаме сериозни битки в развлекателния сектор, най-опитният играч няма да се огъне или изненада от маневрите на конкурентите си, благодарение на наложеното име, както и желанието за развитие, тук няма да останем разочаровани по никакъв начин.