19 Юни 2024сряда00:58 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

СНИМКА: БИ ТИ ВИ

Владимир Тодоров: Трябва система за наблюдение и бързо събиране на глобите от нарушителите на пътя

автор:Дума

visibility 1952

През последните дни отново се случиха тежки пътни инциденти в страната, които взеха жертви.

Същевременно от МВР съобщиха, че на 13 май стартира безсрочна специализирана полицейска операция за осигуряване безопасността на движение по пътищата.

Пътната безопасност е амалгама от много фактори, коментира пред Радио София Владимир Тодоров от Българската асоциация на пострадали при катастрофи. Той добави, че трябва по всеки един от тях да се вземе отношение и да се направи нещо конкретно.

Тодоров даде пример с Лондон, където по пътищата има 27000 камери, а санкциите са високи, неотменими и бързосъбираеми.

„Това е което при нас липсва. Аз съм сигурен, че ако се въведе система за наблюдение и система за бързо събиране на глобите, нещата ще имат драстична промяна“, обясни Владимир Тодоров.

Той отчете като основен проблем при катастрофата от преди няколко дни в Пловдив, липсата на камери за скорост във втория по големина град в България.

„Там няма нито една камера, която да контролира скоростта. Там Пътната полиция разполага с четири мобилни камери – това е абсолютно несериозно, съответно хората си позволяват да карат както си искат. Вторият проблем е дали трябва да има някакъв специален период за младите водачи. Третият проблем, който възниква е с подготовката на младите водачи“, каза Тодоров.

Като друг основен проблем той отчете отношението в семейството и възпитанието.

„Истината е, че нарушенията се контролират с технически средства, а ти трябва да ги закупиш, трябва да ги монтираш. А тука винаги има оправдание“, уточни Владимир Тодоров.

БНР

Канят се да забранят най-старите коли у нас

автор:Дума

visibility 496

/ брой: 113

Енергийният министър обещава под 1,5% поскъпване на тока

автор:Дума

visibility 488

/ брой: 113

Реконструират Бетонния мост в Пловдив за 6 месеца

автор:Дума

visibility 467

/ брой: 113

Експерт: Докладът ще каже, че не сме готови за еврото

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 113

НАТО иска още ядрени оръжия в готовност

автор:Дума

visibility 512

/ брой: 113

Визита на Путин в Ханой скара САЩ и Виетнам

автор:Дума

visibility 556

/ брой: 113

Нетаняху разпусна военновременния кабинет

автор:Дума

visibility 467

/ брой: 113

ООН: Светът се проваля в битката с бедността

автор:Дума

visibility 459

/ брой: 113

Екощуротии

автор:Мая Йовановска

visibility 493

/ брой: 113

Пламъкът, който продължава да гори

автор:Евгений Белий

visibility 548

/ брой: 113

Нови "ценности"

автор:Таня Глухчева

visibility 495

/ брой: 113

Социално инженерство

/ брой: 113

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ